Acilon schreef:ja is het niet 24 augustus??
oeps, ik dacht dat we de 19 al gingen? Of gaat dat niet? ik zie het anders wel zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leentje schreef:Oh ja, Anneke, als je verloren rijdt... bel mij maar op he, ik zal wel gidsen(jammer dat ik er niet bij kan zijn
)
Zania"]
[quote="leentje schreef:Oh ja, Anneke, als je verloren rijdt... bel mij maar op he, ik zal wel gidsen(jammer dat ik er niet bij kan zijn
)
leentje"]
[quote="Zania"][quote="leentje schreef:Oh ja, Anneke, als je verloren rijdt... bel mij maar op he, ik zal wel gidsen(jammer dat ik er niet bij kan zijn
)
Zania schreef:er gaat misschien ook een meisje met me mee, ik weet niet of Minne haar auto al vol zit of niet. Ik ken ze van school maar zit hier niet op bokt, ze heeft een aantal jaren gereden in de lager school... ik weet niet...
Dus houden jullie er rekening mee dat er misschien 12 kunnne zijn?
Rosaly"]
[quote="Zania schreef:er gaat misschien ook een meisje met me mee, ik weet niet of Minne haar auto al vol zit of niet. Ik ken ze van school maar zit hier niet op bokt, ze heeft een aantal jaren gereden in de lager school... ik weet niet...
Dus houden jullie er rekening mee dat er misschien 12 kunnne zijn?
Rosaly schreef:Ik weet niet hoe oud jouw vriendin nu is, maar je kan misschien beter het zekere voor het onzeker nemen...en ze niet laten meegaan...
Zeg euhmm... dat het opeens allemaal niet doorgaat![]()