Acilon schreef:ja is het niet 24 augustus??
oeps, ik dacht dat we de 19 al gingen? Of gaat dat niet? ik zie het anders wel zitten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leentje schreef:Oh ja, Anneke, als je verloren rijdt... bel mij maar op he, ik zal wel gidsen(jammer dat ik er niet bij kan zijn
)
hihi
lief dat je het voorstelt maar ik ga normaal gezien mee met An (Minne)Zania"]
[quote="leentje schreef:Oh ja, Anneke, als je verloren rijdt... bel mij maar op he, ik zal wel gidsen(jammer dat ik er niet bij kan zijn
)
hihi
lief dat je het voorstelt maar ik ga normaal gezien mee met An (Minne)
leentje"]
[quote="Zania"][quote="leentje schreef:Oh ja, Anneke, als je verloren rijdt... bel mij maar op he, ik zal wel gidsen(jammer dat ik er niet bij kan zijn
)
hihi
lief dat je het voorstelt maar ik ga normaal gezien mee met An (Minne)
als we er rond 5 uur nog niet zijn dan zijn we dus verloren gereden
) vraagjes: Mag/moet je daar zelf d paarden kiezen of hoe gaan die daar te werk?
Voor degenen die afsprken aan St- Pieters is het geen probleem in het doorrijden...
?
!!! nee even serieus...iemand een
elkaar te herkennen?
dus dat zit wel snor.Zania schreef:er gaat misschien ook een meisje met me mee, ik weet niet of Minne haar auto al vol zit of niet. Ik ken ze van school maar zit hier niet op bokt, ze heeft een aantal jaren gereden in de lager school... ik weet niet...
Dus houden jullie er rekening mee dat er misschien 12 kunnne zijn?
Rosaly"]
[quote="Zania schreef:er gaat misschien ook een meisje met me mee, ik weet niet of Minne haar auto al vol zit of niet. Ik ken ze van school maar zit hier niet op bokt, ze heeft een aantal jaren gereden in de lager school... ik weet niet...
Dus houden jullie er rekening mee dat er misschien 12 kunnne zijn?

ik weet niet... Ik ken ze enkel een beetje van school maar... als het enkel is 'om stoer te doen' dan vind ik nie tdat je moet meegaan hé? Dan zit ik met de problemen omdat ik mijn mond heb voorbijgepraat van dat ik 24 aug ging gaan rijden aan zee
zal haar nogmaals waarschuwen 
tis tenslotte al een jaar geleden dat ik nog eens 'geraced' heb
Rosaly schreef:Ik weet niet hoe oud jouw vriendin nu is, maar je kan misschien beter het zekere voor het onzeker nemen...en ze niet laten meegaan...
Zeg euhmm... dat het opeens allemaal niet doorgaat![]()
ja, ik kan het proberen
ze is een jaar jonger dus euhm (even tellen
) 15 geworden... tis trouwens niet een echte vriendin hoor
ssssssssshhhhhhhhht hé!!!
).