Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Februari:
Weekend van 25/26: Letizia, Christianne, Maya, Ersilia, Sita, Daisy, Nathalie, Stacey, Corrie, Jojanneke, Miranda, Simone
Maart:
Weekend van 25/26: Letizia, Maya, Samantha, Ersilia, Sita, Daisy, Nathalie, Stacey, Corrie, Jojanneke, Miranda, Simone
Citaat:WANNEER: Zaterdag 26 maart
WAT: High-Tea
WAAR: Honey-Pie, Middelburg
WIE: Letizia, Maya, Samantha, Ersilia, Sita, Daisy, Nathalie, Stacey, Corrie, Jojanneke, Miranda, Simone.
OVB: Christianne
Sita_ schreef:Mij lijkt het persoonlijk beter dat je een datum afspreekt tot waar je kan opgeven/afhaken..
Dat alvast vooruit betalen steekt me een beetje, ik neem aan dat het zoals altijd is dat je betaald wanneer je daar ook daadwerkelijk bent.. Tenminste, dat is mijn ervaring met dit soort dingen..
Sita_ schreef:Mij lijkt het persoonlijk beter dat je een datum afspreekt tot waar je kan opgeven/afhaken..
Dat alvast vooruit betalen steekt me een beetje, ik neem aan dat het zoals altijd is dat je betaald wanneer je daar ook daadwerkelijk bent.. Tenminste, dat is mijn ervaring met dit soort dingen..
Citaat:WANNEER: Zaterdag 26 maart
WAT: High-Tea
WAAR: Honey-Pie, Middelburg
WIE: Letizia, Maya, Samantha, Ersilia, Sita, Daisy, Nathalie, Stacey, Corrie, Jojanneke, Miranda, Simone, Christianne, Nicole
Dais_ schreef:We zijn vanaf deze kant wel flink minder geworden zeg.. Eerst zaten de meeste zt-bokkers toch hier?