Ik ben er van de week eindelijk toe gekomen om de eerste begeleidende brief bij mijn cd te schrijven Ben begonnen met die van Tessa, die van Linds komt nog Pfff, duurt allemaal wel een stuk langer dan de bedoeling was... Sorry meiden..
Het cd doosje was wel kapot, maar daar heb ik en ander hoesje om heen gegooid mijn cd heeft wat vertraging opgelopen nu, aangezien mams mijn boekje heeft weggegooid, en andere omstandigheden. Echt Carline, ik beloof hem zo snel mogelijk op de post te doen! Desnoods geschreven!
Tezzy
Geplaatst: 17-05-11 19:34
Hey jullie..
Zeg, Im.. Wanneer krijg ik nou eens die mooie cd van jou?
Whahahaa.. Nouja, ik was het ook vergeten. Tot ik met m'n moeder het had over de OVP meet en zij begon over die cd ruil. Of ik eigenlijk al wat ontvangen had Eehm nou dus nog niet
Ze kent je toch niet En namen onthouden kan ze ook niet zo best dus dat scheelt Anders, 't is m'n moeder maar
TE5
Geplaatst: 17-05-11 21:37
Huh, wat? Tessa, Linds en ik moesten toch CD's uitwisselen? Of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen? Ik heb ze nl. hier naast me staan en wilde ze een dezer dagen (eindelijk ) op de post doen... Even checken, hoor..
Edit; Oops, dat heb ik dus inderdaad fout 't Was Fenna i.p.v. Tessa.. Sorry
Laatst bijgewerkt door TE5 op 17-05-11 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Had 't inderdaad al gezien Niet erg handig.. Volgens mij heb ik trouwens Fenna's en Linds' adres helemaal niet, nu ik er zo over nadenk, die hadden we nog niet uitgewisseld...