Ik ben wel voor het in twee groepen, en dat de ene groep op de ene camping logeert op avond 1 en de andere groep op de andere camping. En dan de ene groep op de andere camping op avond 2 en de andere groep op de ene camping. Om het zo maar even te zeggen.
Tja dat kan, twee groepen maar ik denk dat er heel veel mensen enthousiast zijn maar later afhaken. Al is het alleen al omdat ze geen paard/pony hebben of geen vervoer.. Waarom geen maximale deelnamelijst met ruimte voor de mensen die het nog niet zeker weten of misschien een paard moeten regelen? Twee keer hoeft voor mij sowieso niet. Maar goed ik organiseer het ook niet, bij heel veel zekere aanmeldingen kun je overwegen 2 groepen te doen.
Ja misschien maar beter, anders komen de ouders ons misschien controleren of me ons wel gedragen en of we geen alcohol drinken (zou ik als ouder van een 13/14 jarige ook wel willen zeker willen weten) Ik heb niets op 13/14/15 jarigen tegen, integendeel maar misschien dat er dan toch een groot leeftijdsverschil tussen gaat zitten. Ik ben een beetje bang om voor oppasser te moeten spelen (en ik vind het leuk om ponykamp leidster te zijn of kinderen ponyles te geven!) 16+ leeftijdsgrens instellen? Maar goed, ik organiseer het niet en ik ga ook geen eisen stellen.
TanteSabien
Geplaatst: 09-12-10 00:29
Ahum........heb ff bijgelezen en het word dus een trektocht?
Het worden aarschijn 3 dagen en 2 nachten. En nee, sorry, ik ga geen leeftijdsgrens stellen, daar heb ik zelf echt een pesthekel aan. Iedereen is verschillend, daar heeft leeftijd niet altijd iets mee te maken. Ik ga wel als must stellen ervaring met buiten rijden, en ook het paard buiten in galop kunnen controleren. Ik zeg niet dat je ook moet galopperen, maar je moet het wel beheersen, een paard is een kuddedier, dus als er een gaat gaan ze allemaal.
Precies, jij organiseert het. Persoonlijk had ik het wel gedaan, ivm bovengenoemde redenen, maar ik ben de moeilijkste niet Eisen aan het rijden moet je wel stellen, hopelijk is iedereen ook eerlijk. Als mijn pony/paard een angsthaas zou zijn of een zenuwpees, zou ik hem incl. mezelf lekker thuis laten. Ohhh look at the time, ik ga als de sodemieter naar bed Ik ben benieuwd hoe het voor de rest wordt georganiseerd.
Hee, Willemijn, jij ook hier Dames, jullie komen op de lijst. Begin wel leven te zien in het twee groepen systeem. Heb momenteel zelf ff een dipje, en moet met dit weer ook niet teveel aan de zomer gaan denken, dus het heeft even geen haast. Ga morgen wel weer ff de lijst bijwerken, en Pb opstellen voor iedereen die mee zou willen
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-10 12:41
Even een kleine update, helaas een minder leuke. Ik heb wat dingen na gelezen over verantwoordelijkheden ect. Het is zo dat wanneer er 13/14/15-jarigen mee gaan de ouderen daar verantwoordelijk voor zijn. Deze verantwoordelijkheid wil ik niet dragen, en ga ik anderen ook niet opleggen. Dus helaas stel ik de leeftijdsgrens van 16 jaar op de dag van vertrek. Ik heb van iedereen, behalve Milan_lover kunnen vinden hoe oud deze zijn, daar is deze lijst van deelname uit ontstaan.
Bij deze is de inschrijving gesloten! Als je je nu opgeeft kom je op de reservelijst. Het aantal laat ik slenken tot 10, mochten er nog meer afvallers zijn dan kunnen er mensen van een reservelijst mee.
De volgende stap is Pb opstellen om te kijken wie er serieus geninteresseerd is, en wie niet. En of je kan op de voorgestelde datum. Zodra ik deze Pb klaar heb zal ik die rondsturen, kan enkele dagen duren, ik heb zelf ook meer dan genoeg anders te doen
Als je hulp nodig hebt, let me know. Heb buiten de slacht-excursies nog wel tijd over haha
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-10 14:49
Jawel, maar ik heb ook nog niet echt helemaal een plan, maar ach, met elk stapje begint het meer op een plan te lijken
Verwacht van jullie ook wel enige zelfstandigheid en dat jullie aangeven als jullie iets niet willen
Haha, Jolan, je hebt wel ervaring met organiseren, maar aan de andere kant, ik heb ook al een paar mensen, willemijn heeft ervaring met trektocht, en is stalgenoot, dus das ook erg handig (En heeft een supergaaf veulen )