Voor mij is het 122 km ongeveer. Maar we hebben nog geen info verder of wel?
Lonan
Geplaatst: 10-02-11 18:00
Ik ga met de hoofdprijs aan de haal 202,0 km Oef dat zijn wel een aantal kilometers
Akecheta
Geplaatst: 11-02-11 10:06
Hé luitjes, Even kort berichtje, mams is nog op visite dus kan niet zolang op internet (vind ik niet aardig voor haar ). Zodra ik me iets fitter voel (hoop volgende week al ) ga ik naar die stallen toe en eens informeren. Zal fototoestel mee naar binnen smokkelen en wat sfeerplaatjes maken. Ben het meest benieuwd naar de kosten. Hopelijk vallen die mee.
DiaBelle
Geplaatst: 12-02-11 12:14
Eerst aan jezelf denken hé, dat uitje gaan we heus wel een keer doen, alles op z'n tijd!
http://www.trailranch.nl/index.php/arrangementen/dagtrail ================================== En dit is ook wel leuk, op de veluwe: We vertrekken dan vanuit onze standplaats in Renkum en laten u een van de mooiste plekjes van de Veluwe zien. We passeren diverse landschappen gevuld met Runderen, schapen, paarden en natuurlijk de in het wild levende konijnen, reeën, wilde zwijnen en andere bos bewoners. Onderweg zal de koetsier u enkele historische wetenswaardigheden vertellen.
•Wildrit van c.a. 2 uur v.a. € 25,- p.p. Link:http://www.ems-paardensport.com/huifkar-tochten/ ============================== Iemand hier wel eens geweest, ik op de lagere school, heeft toen heel veel indruk gemaakt, en wilde als ik groot was ooit terug hahaha, nog nooit gedaan, moest er net aan denken. http://www.orvelte.net/ ========================================================== Discodansen
Door de film Saturday Night Fever werd discodansen superhip. Wie kon er stil blijven zitten toen John Travolta in zijn legendarische witte pak op de Bee Gees de dansvloer onveilig maakte? Leer net zo dansen als Tony Manero! De workshop Discodansen van Franklin leert je de moves van de klassieke disco uit de seventies. Leuk voor een 70’s-party of als je eens op wilt vallen in de buurtkroeg...(AH)
De workshop Discodansen duurt 1 uur en 15 minuten en is er al vanaf € 15,- p.p. Minimaal 10 deelnemers (minder deelnemers is bespreekbaar). Franklin organiseert de workshops in Deventer, maar kan ook naar je toe komen. Je moet dan zelf een ruimte inclusief muziekinstallatie regelen en er worden reiskosten in rekening gebracht. Mail of bel hem voor meer informatie.
(WHAHAHAHAL IJKT ME VRESELIJK,oeps capslock maar ook vreselijk lachen met zoveel meiden. Als de cameras maar thuis blijven hahaha.) ==========================================================================
claud01
Geplaatst: 05-04-11 10:41
Nikkielvis, ik vind die Duyksehoef wel leuk. Maar bij de Drunense duinen heb je ook manege Van Loon, daar ben ik al eens eerder geweest maar toen ben ik met de hittax meegeweest (http://www.hotelmanegevanloon.nl/cms/index.php?page=hittax)
Leonie, Orvelte had ik nog nooit van gehoord! Discodansen lijkt me ook wel grappig. Ik ben niet zo van de huifkarren eerlijk gezegd. Dagtrail klinkt wel leuk maar 5 uur op een paard is misschien wel heel erg lang.
Verder nog suggesties? Hebben we het ook niet een keer over die Shire's gehad? Of waren die te prijzig?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 05-04-11 10:48
Een heel oude bewoner meld zich even, heb het topic helemaal over het hoofd gezien.Ik hou het even in gedachte als ik meemag tenminste Als het mennen oid wordt en ik ben fit genoeg zou ik wel graag meegaan.
Ik ben wel voor rijden Vind met een wagen ook leuk, als ik zelf mag mennen Maar misschien dat dit gecombineerd kan worden ergens? Wel leuk om je weer een keer te zien Nicole!
DiaBelle
Geplaatst: 05-04-11 16:08
Owh, ik vind rijden ook het leukste, als ik de braafste en dikste krijg.
Manege van Loon ben ik ook een keer geweest, is op zich ook erg leuk.