hoop alleen niet dat het in de zomervakantie valt, dan is de kans groot dat ik niet kan.. Al enig idee in welk gedeelte van nederland het georganiseerd gaat worden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoop alleen niet dat het in de zomervakantie valt, dan is de kans groot dat ik niet kan.. Al enig idee in welk gedeelte van nederland het georganiseerd gaat worden?

Ik zou zelf ook mee willen rijden ,maar zou nu al willen meedenken (Kan niet op de dag zelf helpen organiseren wegens dat ik zelf ook mee wil rijden en nog (denk ik ) te jong ben (13 jaar)
)

Elin_ schreef:ik zelf ook mee wil rijden en nog (denk ik ) te jong ben (13 jaar)
hier was het zo met de paardenvierdaagse (loenen gld) dat je onder de 15 met handtekeining van je ouders mee mocht doen of onder begeleiding van een 18 +

) kaart met de aangegeven posten waar je verplicht was om langs te gaan, en de route om daar te komen moest je zelf bepalen, heel leuk maar ook een grote kans dat je verdwaalt
Wat dat betreft zouden kleine groepjes dan weer makkelijker zijn, dan is het wat overzichtelijker. Maar dan zit je idd met het oversteken van wegen etc.