Voor mij maakt het niet uit. Ik kom vanuit Dronten en ik kan alle uithoeken op daarvandaan: Amsterdam, Harderwijk en Zwolle..dusja en vanuit daar ben ik zo in amersfoort/utrecht enzo. In Dronten past het helaas niet..maaaaar we moeten het ook niet in dronten doen want daar is geen zak te beleven
Voor mij is Groningen vrijwel niet te doen Vanuit Rotterdam is het alleen met de trein al bijna 3 uur, laat staan vanuit Heerhugowaard (zo'n 3.5 uur en dat is dan met de bus over de afsluitdijk)...
Mij maakt het eigenlijk vrij weinig uit Ik stap wel in de trein en zie wel waar ik uit kom
Anoniem
Geplaatst: 16-11-10 21:46
Dat heb ik ook, het maakt mij niet uit hoe lang ik ervoor moet reizen. Vind treinen nooit zo erg . Ik weet alleen niet of je met een weekendOV gratis mag reizen in de kerstvakantie? Ik dacht het niet. Dan wordt de andere kant van het land toch gauw een duur grapje
Ik heb weekOV, zou dat uit maken? Volgens mij alleen 1e en 2e kerstdag niet... Maar weet ik niet zeker! Anders wordt het idd een duur geintje en december is al een hele dure maand voor mij