. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 

.
.
. xd
. Dus ik wacht op antwoord en als ik het weet zeg ik het!
! daphne1997a schreef:Ik denk dat die de trailer neerzet en dan weer weggaat.
Hoelang duurt de rit ong?
Mijn vader zou wel werk hebben omg. Zevenaar/Duiven hij heeft eigen klusbedrijf en doet alles alleen. Dus hij vermaarkt zich wel.
Anders zoekt die het maar uit. xd

Chaos schreef:daphne1997a schreef:Ik denk dat die de trailer neerzet en dan weer weggaat.
Hoelang duurt de rit ong?
Mijn vader zou wel werk hebben omg. Zevenaar/Duiven hij heeft eigen klusbedrijf en doet alles alleen. Dus hij vermaarkt zich wel.
Anders zoekt die het maar uit. xd
Hoe heet je vader, ik heb hem misschien aan de telefoon gehad?
Jouw pony is toch 19 ofzo? Ik werd gebeld om te scheren bij de Liemers in Beek -Of stond jij daar niet? - en die had ook een zaak in Duiven/Zevenaar.
Of heel iemand anders!
De rit duurt zo'n anderhalf uur.
Route heb ik nog niet, en het grootste gedeelte van de rit zullen jullie wel zien als we er rijden. Ik ben al zo slecht in topografie, dus uitleggen hoe we rijden kan ik al helemaal niet haha!
.
.
) Maar dat ze ook niet zo rustig in het bos is omdat ze vroeger militairy heeft gelopen. Dus is er een rustig paard waar ik haar achter kan parkeren?
ik weet ook niet hoe ze is met andere vreemde pony's en paarden .... Maar gaan er dan een paar mensen voor staan ofzo want heb echt geen idee waar ik moet zijn
.
?
?
Ik BEN NIET verantwoordelijk, maar WEL de organisator, dus ik ga voor een gezellige, veilige rit!
:
of Ismaya of Oemie (omdat ze zo oud is
)
)
)
.
!