Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of de heren moeten al zin hebben om voor overdag een andere activiteit te plannen, maar of dat haalbaar is? Eerlijk gezegd denk ik dat Bob nog liever een dag knollen kijkt dan met een stel 'vreemden' op pad te moeten.
Sowieso denk ik dat de kans vrij groot is dat hij thuis blijft, maar dat laat ik aan hem over.
Hij gaat wel mee naar de hengstenshowdag en vindt het wel leuk om dan andere NRPS mensen te ontmoeten etc., maar ik maak hem er niet blij mee om er dan gelijk een etentje ofzo aan te plakken met iedereen
Vandaar dat het voor mij op een andere datum uitkomt. 

Iets met nog surpises doen vind ik ook wel een leuk idee, ondanks dat die tijd wel een beetje voorbij is in januari
Rianneke schreef:Dat vind ik op zich ook wel een leuk idee! Maar ik weet niet of mijn vriend zich geroepen voelt om mee te gaan naar de hengstenshowdag en dan moet ie op tijd terug zijn
ponyparadijs schreef:Even aangepast want ik blijk een verjaardag te hebben 17 december!
Gezellig dat je ook komt Lau!
chrisje_83 schreef:Farah, als je dat nu al aangeeft is dat toch niet zo'n probleem?
)? Zo heeft dan iedereen nog tijd om naar huis te gaan en op tijd thuis te zijn om maandag weer te kunnen gaan werken. Eventueel kunnen we dan ook surprises doen, maar een high tea moet wel gereserveerd worden denk ik en dan moeten we wel snel weten wie mee willen en hoe of wat.

dus koud hebben we het niet. Maar dat is voor iedereen ver rijden..... Wel is er mogelijkheid om bij ons thuis of op stal te slapen (is geïsoleerd en we kunnen een straalkachel op gas neerzetten dan).
We kunnen dan zondagmorgen nog gezellig met zijn allen ontbijten ook