Maar dat praten waren wij ook van plan maar dat gebeurde eigenlijk helemaal niet!!
Ik ging alleen maar met marleen om en de andere 3 ook alleen maar met elkaar XD
Sorry
Kusjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_baxter_ schreef:xlionyx schreef:Dat is goed hoor Hennie![]()
De buitenrit duurt ook niet extreem lang ofzo hoor, tussen de 1 en 2 uur anders is het ook niet meer te betalen..
Ik denk dat de meeste niet zelf een paard/pony mee kunnen nemen, ik denk eigenlijk dat ik de enige ben?![]()
Denise, ik zou Baxter zowiezo niet meenemen, die is toch nog erg jong? Waarschijnlijk wordt dat dan erg zwaar voor mWant daar moet ie wel genoeg conditie voor hebben.. Dat ie klein is maakt niet zo veel uit
Ohja, das waar ook, hij heeft geen conditie
xlionyx schreef:Ik kan gerust een ponykamp betalen, maar dat vind ik voor mezelf eigenlijk een beetje geldverspilling.. Klinkt heel l.ullig, maar persoonlijk vind ik er geen bal aan om op een manege paard te rijdenIk ben dat niet meer gewend en rijd nu paarden die lekker los door hun lijf zijn.. En als ik dan op een manegepaard ga rijden dan kan ik gewoon niet lekker rijden, omdat die voor mijn gevoel alleen maar extreem stijf zijn.. En Jura kan ik niet meenemen, want die stopt met eten op een andere stalling
Liony zou ik wel mee mogen nemen, maar dat gaat eigenlijk ook niet, want dan moet er nog een paardje die bij ons op stal staat mee, anders flipt ze uit
En ik snap ook dat het voor de meeste hier niet haalbaar is vanwege de kosten
Dus nee, geen goed plan.
En dat jullie maar 10 minuten gepraat hebben, dat was dan zo gepland. Wij kunnen ook gewoon afspreken om later opgehaald te worden of daarna nog ergens wat gaat eten met z'n alle. Want daar vlakbij is een pannenkoekenhuis
Een buitenrit vind ik dus gewoon een veel beter idee. Dan kunnen degene die dat willen en ook mogen ook zelf paarden meenemen..