[Besloten] meeting: #2 De gezelligste verzorsgters van bokt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:23

Sorry dat ik me ermee bemoei :o
Maar dat praten waren wij ook van plan maar dat gebeurde eigenlijk helemaal niet!!
Ik ging alleen maar met marleen om en de andere 3 ook alleen maar met elkaar XD

Sorry

Kusjes

marleenmeer

Re: meeting : #2 De gezelligste verzorsters van bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:12

Ja met die buitenrit was erg leuk maar we hebben elkaar bijna niet gesproken daarom leek me een ponykamp leuker dan leer je elkaar meer kennen omdat je meer dagen wat met elkaar doet.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:49

Maar niet iedereen kan zomaar 'even' een ponykamp betalen. Zou het erg leuk vinden maar ik ga dan niet mee. ;)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:43

Ik kan gerust een ponykamp betalen, maar dat vind ik voor mezelf eigenlijk een beetje geldverspilling.. Klinkt heel l.ullig, maar persoonlijk vind ik er geen bal aan om op een manege paard te rijden :') Ik ben dat niet meer gewend en rijd nu paarden die lekker los door hun lijf zijn.. En als ik dan op een manegepaard ga rijden dan kan ik gewoon niet lekker rijden, omdat die voor mijn gevoel alleen maar extreem stijf zijn.. En Jura kan ik niet meenemen, want die stopt met eten op een andere stalling := Liony zou ik wel mee mogen nemen, maar dat gaat eigenlijk ook niet, want dan moet er nog een paardje die bij ons op stal staat mee, anders flipt ze uit :Y) En ik snap ook dat het voor de meeste hier niet haalbaar is vanwege de kosten ;) Dus nee, geen goed plan.

En dat jullie maar 10 minuten gepraat hebben, dat was dan zo gepland. Wij kunnen ook gewoon afspreken om later opgehaald te worden of daarna nog ergens wat gaat eten met z'n alle. Want daar vlakbij is een pannenkoekenhuis :9
Een buitenrit vind ik dus gewoon een veel beter idee. Dan kunnen degene die dat willen en ook mogen ook zelf paarden meenemen..

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:47

_baxter_ schreef:
xlionyx schreef:
Dat is goed hoor Hennie :)
De buitenrit duurt ook niet extreem lang ofzo hoor, tussen de 1 en 2 uur anders is het ook niet meer te betalen..

Ik denk dat de meeste niet zelf een paard/pony mee kunnen nemen, ik denk eigenlijk dat ik de enige ben? :')
Denise, ik zou Baxter zowiezo niet meenemen, die is toch nog erg jong? Waarschijnlijk wordt dat dan erg zwaar voor m := Want daar moet ie wel genoeg conditie voor hebben.. Dat ie klein is maakt niet zo veel uit :P

Ohja, das waar ook, hij heeft geen conditie :')

Ik bedoel gewoon, dat wij dat op stal ook een x gehad hebben.. Dat paard kan zo 2 uur lopen in de bak, maar op buitenrit is toch wel even heeel wat anders.. Dat beest was toen helemaal bek af en stond te pompen. Ik zeg niet dat dat bij Baxter ook gebeurt, maar de kans is groot, dat is nu eenmaal zo bij jonge beestjes :)

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 17:48

xlionyx schreef:
Ik kan gerust een ponykamp betalen, maar dat vind ik voor mezelf eigenlijk een beetje geldverspilling.. Klinkt heel l.ullig, maar persoonlijk vind ik er geen bal aan om op een manege paard te rijden :') Ik ben dat niet meer gewend en rijd nu paarden die lekker los door hun lijf zijn.. En als ik dan op een manegepaard ga rijden dan kan ik gewoon niet lekker rijden, omdat die voor mijn gevoel alleen maar extreem stijf zijn.. En Jura kan ik niet meenemen, want die stopt met eten op een andere stalling := Liony zou ik wel mee mogen nemen, maar dat gaat eigenlijk ook niet, want dan moet er nog een paardje die bij ons op stal staat mee, anders flipt ze uit :Y) En ik snap ook dat het voor de meeste hier niet haalbaar is vanwege de kosten ;) Dus nee, geen goed plan.

En dat jullie maar 10 minuten gepraat hebben, dat was dan zo gepland. Wij kunnen ook gewoon afspreken om later opgehaald te worden of daarna nog ergens wat gaat eten met z'n alle. Want daar vlakbij is een pannenkoekenhuis :9
Een buitenrit vind ik dus gewoon een veel beter idee. Dan kunnen degene die dat willen en ook mogen ook zelf paarden meenemen..

toot je hebt helemaal gelijk :) met geld verspilling :)

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:30

pony kamp is wel leuk, maar zij mij sowieso niet haalbaar met de kosten, en dan vind ik het idd geld vespilling.

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:53

Ik begrijp heel goed dat anderen het wel leuk vinden hoor, vond ik zelf vroeger ook :j Maar nu gewoon niet meer.. Instructieweek dan weer wel, daar ligt het niveau toch wat hoger qua instructie.. Maar zowiezo denk ik toch dat ik het ook niet mag, want wij gaan met oud en nieuw een weekendje weg.. En ik ga dat niet zelf betalen als ik er al eigenlijk niets aan heb :)

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:09

Kampje lijkt me heel leuk, maaaaaarrr we hebben het ECHT heel krap hier, dus kamp gaat niet lukken.

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:40

dan gaan we een weekendje kamperen is ook leuk!
En dan met een manege in de buurt en dan 1 keer een buitenrit maken.
dat is niet zo duur

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:43

Roelien ga jij kamperen in de sneeuw dan?! hahaha :P

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:44

nouja ik zit al met me hoofd in het voorjaar want ik denk dat buiten rijden in de winter ook niet al te veilig en leuk is

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:47

Nee klopt, maar als er geen sneeuw ligt is dat wel te doen. En kamperen is dan toch wel levend bevriezen := Dat kunnen we dan in 't voorjaar/zomer nog doen haha! Ik ga anders als de anderen ook nog ff zeggen of ze mogen contact opnemen met die mensen, maar moet wel weten hoeveel er willen/mogen..

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:48

Mij lijkt het ook niet echt veilig om te gaan als het zo koud is.. En dan zitten we de hele tijd te bibberen is denk ik ook niet zo leuk..
Ik zeg je, kamperen in het voorjaar is KOUDDDDDDDDD, heb het met school eind mei gedaan en 's nachts moest ik al mijn kleren aandoen die ik bij me had en alsnog hadden we het koud. Ik denk alleen niet dat iedereen dat mag. Er zijn namelijk ook meiden van 14, en toen ik 13/14 was mocht ik dat echt nog niet van mijn ouders.

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:50

lastig hoor dit,
maar toot wat is nu de bedoeling eigenlijk uiteindelijk...

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:50

Daar heb je een punt Feline, maar die mensen gaat echt niet als het niet veilig is hoor.. En zonder sneeuw/bevroren grond is het makkelijk te doen. Ga met m'n goeie ouwe Juur het gevaar ook niet opzoeken hoor! <3 Maar zowiezo ga ik wel even contact opnemen als derest zich ook meld! Dan weten we iig hoe en wat :)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:52

De bedoeling? Nou in de Veluwe heb ik een paar x met vakanties op een stal gereden en daar kun je dus ook lekker buitenrijden. Maar omdat ik die mensen al ken, kan ik dus zo Jura meenemen en ik denk dat jij dat ook wel mag! Bij sommige maneges doen ze dan moeilijk weetje.. En ik ga toch het liefst op Juur :) Maarja dat is dus wat ik had bedacht.. Gewoon een buitenritje van 1 of 2 uur en nog geen 5 minuten lopen van die "manege" af is een pannenkoekenhuis en dan kunnen we daar gezellig nog wat gaan eten :P

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:54

dat klinkt wel leuk en is voor mij (nouja mijn ouders) ook nog wel aan te rijden,
maar het word echt vies weer dat gaat nu echt snel en heb geen zin om in de regen te rijden of in de sneeuw/hagel

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:54

Dat zou ik een goed plannetje vinden, maar dan zou ik het wel liever in het voorjaar willen.. :o

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:56

Ik houd ook niet van vies weer nee :P Ik ga iig ff contact opnemen! Maar nogmaals:

dan moet de rest zich ook melden! :o

Ik vraag wel ff aan de eigenaresse van Jura of die niet ff aan dr vriend kan vragen wat zijn verwachtingen zijn van deze winter := (wat wij met paarden hebben dat heeft hij met 't weer zeg maar en hij had die kl****te winter van vorig jaar ook al voorspelt..)

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:58

ik wil echt weer zomer,
want een echt lekkere zomer is het niet geweest,
had veel meer zon gewild en verwacht!

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:59

Ik wil gewoon lekker paardrij weer! Dat ik niet sochtends vroeg om 7 uur moet vanwege de hitte, maar ook niet kan omdat de bak verzopen is! :(

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:13

Geen zomer geweest? Hier was het bloedje heet hoor!

Ik denk dat we die rit het beste in het voorjaar kunnen doen, en dan in de winter iets wat binnen kan.. Knutselen ofzo.. hahaha nee grapje. :')
Kunnen we gelijk 2x. :P

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:15

haha ja idd een leuke workshop :p
ik geef wel een workshop marsepeinentaart maken met thema :p

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:15

ahha knutselen :Y)
Nouja je weet nooit! Misschien houden ze wel zo'n snertrit ofzo dan kunnen we gelijk met z'n alle daar eten :P