Aangezien het natuurlijk heel lastig is om met zoveel mensen tegelijk iets af te spreken en al helemaal met de paarden erbij, denk ik dat het leuk is om gewoon eens iets te prikken en te kijken wie het leuk vind en kan om mee te gaan!!
Mag ik een leuk voorstel doen?
Gwen09
Geplaatst: 31-12-10 11:10
Meiden, wie gaat er gezellig mee?! Vrijdagavond, goed begin van het weekend, zowel met week-OV als met weekend-OV kun je dan reizen en super leuk programma!!
WAT: KWPN Hengstenkeuring 2011 WAAR: Brabanthallen Den Bosch WANNEER: Vrijdagavond 4 februari 2011 HOEVEEL: 22,50
Het programma is als volgt:
Avondprogramma - dressuuravond *Finale GMB Hengstencompetitie dressuur klasse L *Finale GMB Hengstencompetitie dressuur klasse M *Finale GMB Hengstencompetitie dressuur klasse Z/ZZ-L *Finale GMB Hengstencompetitie Gelders paard *Kür op muziek Lichte Tour om de VHO Trofee *Kür op muziek Zware Tour om de VHO Trofee *Huldigingen, clinics en shows
Kopieer even het volgende en zet je naam erbij als je het leuk vindt om mee te gaan!!
Ja indd dat vind ik ook een beetje teveel van het goede.. Dan zijn de rijskosten nog meer als het kaartje zelf. Moet nog even kijken want misschien mag ik met nath meerijden op der ov