na 6 februari kan ik bijna elk weekend wel Zoals het nu lijkt in elk geval
Anoniem
Geplaatst: 12-10-10 12:13
27 maart is in Venlo de Venloop, het is jammer dat jullie allemaal noorderlingen zijn en het best ver rijden is voor jullie. Maar dit is geen hele massale loop, maar lekker druk, en echt een feestje langs de kant.
Maar goed, voor mij valt dat weekend in maart dus af.
edit: en het 1e weekend van maart ook... Carnaval!
Daar had ik ook al aan zitten denken ja Er liep zondag in Eindhoven wel een roodkapje mee
De Venloop is dan voor mij misschien wel weer leuk..
Fanneke
Geplaatst: 12-10-10 12:40
Ik word helemaal enthousiast van jullie!! Roze vind ik wel erg leuk! al passen die niet echt bij mijn rode schoenen, maar ja, dat heb ik er wel voor over! Kunnen we het niet bij Asics of Adidas proberen, eens kijken wat het dan kost, als we meerdere shirt bestellen? Ik draag liever geen katoen, ik kan niet goed tegen het "plakken".
Mochten we Utrecht wel doen, ik werk voor een hotelketen, ik kan vragen of één van onze hotels een kamer ter beschikking willen stellen, zodat we in ieder geval kunnen douchen en onze spullen eventueel achter kunnen laten.
Op zich is mijn agenda nog goed leeg in 2011. Heb wel de Zandvoort Circuitrun op mijn kalender staan, ff opzoeken wanneer dat is.
Ellendige muziek Laatste weekend van maart heb ik namelijk muziekuitvoering. Maargoed, wanneer de meesten kunnen moet het natuurlijk doorgaan, dus wat dat betreft...
Oh nee dat doen wij niet hoor, wij halen Sint alleen binnen. Ik zou vooral blij zijn als ik met de kerst een keer vrij ben. Eerste kerstdag doen wij altijd om 06.00 uur in het dorp kerstliedjes (christelijke) spelen. Mensen waarderen dat altijd heel erg , maar ik ben altijd de hele kerstdag moe
Ik ga iets heel stoms zeggen misschien hoor: maar waarom plannen we gewoon niet een aantal lopen in? Het lukt toch nooit dat we iedereen bij elkaar krijgen. Als we een aantal redelijk centraal kiezen, is het voor iedereen te bereizen! Nu liggen er al plannen voor maart!!! Vind ik persoonlijk een beetje jammer...