M'n oma die laatst een hartinfarct heeft gehad heeft waarschijnlijk niet lang meer te leven en maar 1 wens en dat is dat iedereen op d'r 90ste verjaardag is. En jullie raden het misschien al, dat is op de 19e Ik vrees dus dat ik af moet zeggen, kan het mezelf vrees ik nooit vergeven als ik er niet naartoe ga..
Als ik het goed heb, zijn we nu nog met zn 4'en niet? Wat is daarvoor het handigst? Mijn auto is beschikbaar (voor mensen die misselijk zijn: er mag best in gereden worden door een ander, want kots op mn achterbank zie ik niet zo zitten ). Mijn auto is alleen wel een echt koekblik, voor dat hele eind
Als jullie het nog oke vinden, zou ik graag rijden Maakt me niet uit of dat met mijn auto is, of die met 'n ander. Mijn auto zal alleen niet het zuinigst zijn denk ik... Volle tank (zo'n 30l) is €40, dus zijn sowieso wel 2 tanks denk ik, dus €20 benzinekosten de man dan...
Ik heb trouwens bekeken en kan ong. 450 km rijden op 1 tank. (En dat is als ik naar werk ga, dus veel stoplichten, snelweg zal iets zuiniger zijn) Het is nog geen 350 km geloof ik hè? Nou, dan rijd ik nog geen twee tanks leeg
In het weekend zelf heb ik de beschikking over onze diesel auto waar we wel met zijn 5'en in kunnen... Zo kunnen jullie auto ('s) de benzine sparen voor de terugweg..