De Verloren Beek in Epe schijnt ook mooi te zijn, vrij nieuw allemaal. Weet verder ook niks van de mogelijkheden of prijzen. http://www.staldeverlorenbeek.nl
grid
Geplaatst: 07-09-10 23:49
Het wordt er wel niet makkelijker op zo zoveel keuze
draaakje
Geplaatst: 08-09-10 06:23
dan moeten we maar naar allemaal gaan we recensies schrijven, krijgen we vast korting. denk je dat ik mn werk dan op kan zeggen
grrr
Geplaatst: 08-09-10 07:09
Idd Grid, ze verhuren caravans en je kunt er idd ook paarden huren.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 17:06
Hihi, en wanneer gaan we kiezen naar welke plek we gaan?
grrr
Geplaatst: 08-09-10 17:36
Ik denk dat we dat wel een beetje op tijd moeten doen eerlijk gezegd!
grid
Geplaatst: 08-09-10 17:49
Misschien kunnen een aantal mensen vast rond gaan bellen/ vragen wat overal de kosten/ mogelijkheden zijn voor ca 10-15 pers Als je plek wilt hebben moet je denk ik idd niet te lang wachten... en als er prijzen/ precieze mogelijkheden bekend zijn is kiezen misschien ook makkelijker.
grrr
Geplaatst: 08-09-10 18:05
Zal ik achter dat in Epe aangaan?
draaakje
Geplaatst: 08-09-10 18:06
is er al een beetje duidelijk hoeveel mensen er mee gaan, of hoef je niet te reserveren per persoon en vooraf te betalen?
ik vind alle plekjes er erg leuk uit zien, heeft allemaal wel iets. kan me voorstellen dat de voorkeur voor iets als een huisje is en niet een tent. ik weet niet of de prijzen erg ver uit elkaar liggen?
bellen ben ik niet zo'n held in, maar ik wil gerust eens rond mailen.
is het gebruikelijk eerst iets uit te kiezen waar we heen gaan en dan kijken wanneer daar nog plek is, of eerst met zn alle een datum plannen en dan kijken waar er dan nog plek is?
grid
Geplaatst: 08-09-10 18:53
Marleen
Maartje er is een lijst met mensen die (misschien) meewillen dus denk dat je dat aantal ook ongeveer aan moet houden bij het informeren Als je moet boeken zal er idd op gegeven moment beslist moeten worden en ook betaald! Vaak is het een prijs per huisje waar dan wellicht nog beetje speling is voor het aantal personen, maar in LOZ was het een groepskamer waar je betaalde per persoon dus toen werd er op gegeven moment besloten dat geboekt werd en wie er toen aangaven mee te kunnen/ willen, die betaalden toen dus idd ook
en wat betreft de data denk dat dat afhankelijk is van de locatie! Soms zijn alle data nog beschikbaar en soms is e.e.a. al bezet en zul je moeten kijken of je kan op de data die nog open zijn Als er periodes zijn waarin veel mensen niet kunnen dan moet je daar natuurlijk rekening mee houden! Weet niet of al duidelijk is of het merendeel in voorjaar wil of najaar?
misschien handig om een beetje een richting te gaan plannen met betrekking tot de datum? ik heb geen voorkeur voor voor-of najaar.
grrr
Geplaatst: 08-09-10 19:46
Ikzelf zou wel in het najaar willen, omdat ik dan Kascha weer mee kan nemen en evt. voor iemand Banbay. Maar kan ook in voorjaar hoor, maakt niet heel veel uit...
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 21:10
Ik heb opzich geen voorkeur, maar vind het voorjaar altijd wel lekker ivm het weer, al kan je dit natuurlijk niet voorspellen, maar als ik nu naar het weer van de afgelopen weken kijk... Maar het najaar is naturlijk weer handiger omdat Ingrid en Marleen natuurlijk met hun eigen paardje dan mee zouden kunnen gaan!
Overgens moeten we er ook wel een beetje rekening mee houden dat we in de winter geen zomercaravan oid. boeken
draaakje
Geplaatst: 10-09-10 06:14
het is dat de winter nog zo lang duurt. anders is het wel zo leuk als grid en marleen er ook met hun merries bij kunnen zijn. ik weet niet of er bezwaar is voor het najaar?
Nee hier geen bezwaar voor het najaar. Ik denk dat je zelfs in het voorjaar de pech nog kan hebben dat het een paar dagen giet!
grrr
Geplaatst: 10-09-10 12:06
We kunnen toch rond eind september ofzo gaan evt? Hoewel het me ook niet uitmaakt als het toch voorjaar wordt hoor, ik kan natuurlijk altijd op Banbay mee...
Mij maakt het niet veel uit. Alleen in het voorjaar heb je meer kans op beter weer, en minder regen (hoeft natuurlijk niet altijd) En de temp ligt wat hoger.
ik vind het vooral gezellig als iedereen mee kan. persoonlijk vind ik een beetje regen niet eens zo heel erg, als ik me er maar wel op voorbereid heb. droog is natuurlijk wel altijd beter, maar zelfs in de zomer kan het regenen.
ik weet alleen niet of er huisjes enz. te huur zijn rond die tijd.
Het lukt toch nooit dat iedereen mee kan in hetzelfde weekend. Dat heb je altijd.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 16:53
Najaar is goed toch! En inderdaad het is het leukste als er zoveel mogenlijk mensen mee kunnen die graag willen En dan gaat het regenpak gewoon weer mee
grrr
Geplaatst: 11-09-10 18:57
We hebben tenslotte nu al 3 weekendjes in het voorjaar gepland en altijd regen gehad! Dus wie weet is het najaar wel ideaal voor ons!
In het najaar heb ik dus wederom voor de liefhebber een paard te leen!
grid
Geplaatst: 11-09-10 19:13
Najaar zou leuk zijn dan kan ik gewoon met Say mee Moeten we idd denk wel niet té laat in het jaar gaan ivm vroeger donker en temp enzo, maar idd wat Marleen zegt vorige weekendjes altijd wel regen gehad laatste was geloof ik nog het minst nat