aangezien ik op zaterdag stage ga lopen wss. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aangezien ik op zaterdag stage ga lopen wss. LisaLuna schreef:Ik wou niets zeggen maar wat is dat nou weer voor reactie isa? "verzin je nu een random reactie?".
Ik geef haar groot gelijk hoor, al heb ik geen een filmpje geluisterd van wat jij post lijkt het me sowieso niets.
Zal vast meevallen iedereen gaat een kant op en vind elkaar vast wel weer terug.
. Oh, en, hoe kan je nou zeggen dat je iets niets vindt als je het nog nooit hebt geluisterd.. alleen omdat ik het poste ofzo? Snap sowieso niet waarom je dat ter sprake brengt want dat heeft echt helemaal niks met dit topic te maken ofzo
.
Alleen ik wilde er nog wel even op reageren. Maar ja ik zal wel weer een hele andere mening hebben over bovenstaande qua reageren enzo dan jullie. 
Ik zeg dat ik het dom vind om te zeggen: _danieke_ schreef:isaa, mij lijkt dat festival niet wat.. vooral omdat ik niet van de muziek en dingen houdt waar jij van houd.. sorry
.

.
LisaLuna schreef:Ik wou niets zeggen maar wat is dat nou weer voor reactie isa? "verzin je nu een random reactie?".
Ik geef haar groot gelijk hoor, al heb ik geen een filmpje geluisterd van wat jij post lijkt het me sowieso niets.
Zal vast meevallen iedereen gaat een kant op en vind elkaar vast wel weer terug. :))
we zijn elkaar toch altijd al kwijt in de winkels
_Micha_ schreef:LisaLuna schreef:Ik wou niets zeggen maar wat is dat nou weer voor reactie isa? "verzin je nu een random reactie?".
Zal vast meevallen iedereen gaat een kant op en vind elkaar vast wel weer terug. :))
As usualwe zijn elkaar toch altijd al kwijt in de winkels

En wat betreft kwijt zijn: ik heb heel vaak dat mensen denken dat ze tegen me aan het praten zijn, terwijl ik dan al niet meer naast ze sta.
. 
met name over het geld 
.
maar 100 is voor een camera lens en 40 voor een bh en moet morgen overleven op een festival
.
.