Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaLuna schreef:Ik wou niets zeggen maar wat is dat nou weer voor reactie isa? "verzin je nu een random reactie?".
Ik geef haar groot gelijk hoor, al heb ik geen een filmpje geluisterd van wat jij post lijkt het me sowieso niets.
Zal vast meevallen iedereen gaat een kant op en vind elkaar vast wel weer terug.
_danieke_ schreef:isaa, mij lijkt dat festival niet wat.. vooral omdat ik niet van de muziek en dingen houdt waar jij van houd.. sorry
LisaLuna schreef:Ik wou niets zeggen maar wat is dat nou weer voor reactie isa? "verzin je nu een random reactie?".
Ik geef haar groot gelijk hoor, al heb ik geen een filmpje geluisterd van wat jij post lijkt het me sowieso niets.
Zal vast meevallen iedereen gaat een kant op en vind elkaar vast wel weer terug. :))
_Micha_ schreef:LisaLuna schreef:Ik wou niets zeggen maar wat is dat nou weer voor reactie isa? "verzin je nu een random reactie?".
Zal vast meevallen iedereen gaat een kant op en vind elkaar vast wel weer terug. :))
As usualwe zijn elkaar toch altijd al kwijt in de winkels