aerdenhout1 schreef:Misschien dat er een bokker is die zijn eigen paard wil laten slachten? Kijk of je dat dan kan laten doen in dit topic en daar eens verslag van uit brengt!
Let wel..dat komt heel anders over als een dier waarvan je het verleden niet kent!
Ik word verzocht het topic te verlaten, ga dat ook doen, vrees niet, maar wil toch nogmaals zeggen dat dit meer doet denken aan een "leuk" uitje dan aan het beeindigen van een dier zijn leven!
Tijd van samenkomen, wie neemt wie mee enz, enz.
Sorrie, maar als jullie...die hoogst waarschijnlijk allemaal eigen paarden hebben...er zelf voor komen te staan, dit hoop ik nog eens terug lezen, denk je er waarschijnlijk heel anders over!
IK haak af....snap niet dat er mensen zijn die willen weten hoe een paard dood geschoten word.
Ik kan er in elk geval..ook bij het inslapen van een paard nog nachten wakker van liggen.
Kom op zeg..
Bij jou op stal staat de hele club van de stal erom heen als er ingeslapen moet worden,dat is toch het zelfde ?? Ik vindt het erg laag om dit met een leuk uitje te gaan vergelijken