En Tych heeft wel een wortel verdient. 
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En Tych heeft wel een wortel verdient. 
shamrock06 schreef:Krijg net een smsje van Ankie, dat ze samen met Jaan aan de zuip is![]()
Heb maar terug gesmst dat ze niet te dronken moesten worden. Jaan moet morgen nog rijden![]()
Jammer dat we niet mee konden....zeker nu ik hoor dat het zo gezellie is!!
Ik had m goed zitten, maar alles netjes binnengehouden en ondanks geen minuut slaap dus heerlijk gereden in de finale!
Met voorselecties bestgaand 2e (achter de keur-hengst) en in de finale 5e. Was het niet eens met die uitslag, paarden die gister in de top 3 liepen eindigden nu onderaan. En heb paarden die nu hoog stonden zien lopen en dat waren absoluut niet de beste. Maar goed..
Kwamen vrijdagochtend om 5:30 aan en hebben een half uur gebeld/gezocht/weer gebeld voordat we het terrein op konden, alle hekken waren n.l. nog dicht! Eindelijk het terrein op, parkeerplekje gevonden en op zoek naar onze stal. Conclusie; die was er niet! Hoop mensen gevraagd of ze wat wisten, alle boxen bij langs gelopen. Uiteindelijk iemand van het secretariaat uit bed gebeld ("Weten jullie wel hoe vroeg het is..?")
en werd verteld dat we maar tot 7:00 moesten wachten, dan was er misschien wel iemand. Al met al toch een stal gekregen die bij toeval leeg was (dubbelboeking) in de haflinger hal, maar wat een gedoe!
Schimpje schreef:Was het niet eens met die uitslag, paarden die gister in de top 3 liepen eindigden nu onderaan. En heb paarden die nu hoog stonden zien lopen en dat waren absoluut niet de beste. Maar goed..
Schimpje schreef:Jaan was 7e in de finale, dat bedoelde ik juist met die uitslag. In de voorrondes liep ze heel hoog, en nu als 1 na laatste.. Klopt i.m.o. niet helemaal. De hengst die in de voorrondes eerste was stond nu laatste geplaatst, terwijl hij beter bewoog nog als in de voorronde.

Bekenden gespot op de foto!!!!! Hier link: