Lunterenrit part three -interessepeiling (27 sept)

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:29

Anya schreef:
En eh... Mocht er toevallig iemand uit de buurt van Hengelo (twente) die kant uitgaan en nog een plekje in de trailer over hebben? Dan wil ik heel heel graag en lift (natuurlijk tegen betaling). B'elanna kan nog niet mee (vanwege Wizkid), maar Seven (pony) is altijd in voor een buitenritje.


En mocht diegene meteen nog een plaatje in de auto over hebben zou ik ook graag mee willen rijden ( tegen vergoeding natuurlijk ) Haha!
En dan kan ik mooi groomen voor Anya!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:34

Miep"]
[quote="Anya schreef:
En eh... Mocht er toevallig iemand uit de buurt van Hengelo (twente) die kant uitgaan en nog een plekje in de trailer over hebben? Dan wil ik heel heel graag en lift (natuurlijk tegen betaling). B'elanna kan nog niet mee (vanwege Wizkid), maar Seven (pony) is altijd in voor een buitenritje.


En mocht diegene meteen nog een plaatje in de auto over hebben zou ik ook graag mee willen rijden ( tegen vergoeding natuurlijk ) Haha!
En dan kan ik mooi groomen voor Anya!
[/quote]

Haha...Miep als er niemand met trailer die kant uitgaat, dan kun je altijd met me meerijden hoor. We groomen dan fijn samen. Dat wordt een superglimmende paardengroep Haha! Nog ruiters die een strikje willen? Knipoog

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:36

Anya"]
[quote="Miep"][quote="Anya schreef:
En eh... Mocht er toevallig iemand uit de buurt van Hengelo (twente) die kant uitgaan en nog een plekje in de trailer over hebben? Dan wil ik heel heel graag en lift (natuurlijk tegen betaling). B'elanna kan nog niet mee (vanwege Wizkid), maar Seven (pony) is altijd in voor een buitenritje.


En mocht diegene meteen nog een plaatje in de auto over hebben zou ik ook graag mee willen rijden ( tegen vergoeding natuurlijk ) Haha!
En dan kan ik mooi groomen voor Anya!
[/quote]

Haha...Miep als er niemand met trailer die kant uitgaat, dan kun je altijd met me meerijden hoor. We groomen dan fijn samen. Dat wordt een superglimmende paardengroep Haha! Nog ruiters die een strikje willen? Knipoog
[/quote]

Haha Anya en ik stellen ons voor: Het groomteam *LOL*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:45

Nou ik zal waarschijnlijk alleen komen met Rowwie, dus het groom-team is welkom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 22:13

Wat is de voorlopige lijst?

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 22:30

aan de ene kant wil ik wel, als het 19 juli een succes word in dronten, maar ik ben 16 dus mn papa moet me brengen, moet trailer kunnen huren, etc,
en volgens mij zit ik dan alweer in mn eerste tentamenweek ofzo, dus ik weet het echt niet, maar aangezien er vet vaak leuke meetings zijn, kom ik jullie vast nog weleens ergens tegen,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 22:42

Dat wordt een lange lijst zeg:

Eigen paard:
Jurga
Belker
Kinglover
Maya
Carola
Snowdon
Karin
Naz
Ilovehorses4ever
Arwenlune
Eveline_B
Anya
Nimber
Marjolein
Illindra
Fasel + Evert Jan
Youngster

Zonder paard
Sjimmy -> mogelijk op Lodewijk van Nimber
Billy -> mogelijk op Händell van Ilindra
Dees -> zoekende
Mar1986 -> zoekende

Grooms en eters
Sypheron
Miep
Mayo
Gera
Mike
Susan

Heb ik nu iedereen? (En Jurga, niet bedoeld om je regelwerk te jatten, maar ik was nieuwsgierig dus ben gaan turven en dacht kan ik t ook wel online zetten)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 23:53

ik sta bij eigen paard....dat kan alleen als iemand mij (dus mijn paard) een lift kan geven uit Twente. Anders ben ik groom.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:27

is het handig ook gelijk een 'zoekt vervoer vanuit' dingetje te maken in die lijst? Ik bied vervoer aan vanuit Veenendaal en Otterlo.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:25

Nou, ik denk dat Mayo ook met eigen paard komt Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:14

Dat denk ik ook Haha!

Belker

Berichten: 15399
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:22

Maya schreef:
Dat wordt een lange lijst zeg:


Grooms en eters
Sypheron
Miep
Mayo
Gera
Mike
Susan

Heb ik nu iedereen? (En Jurga, niet bedoeld om je regelwerk te jatten, maar ik was nieuwsgierig dus ben gaan turven en dacht kan ik t ook wel online zetten)


MIjn vriend moet me altijd brengen en mag dus op het klijstje van grooms en eters. Zijn naam is Hielke, misschien moet ik hem wel actief Bokker maken maar dat lukt niet denk ik. Anders mag hij Salsa heten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 12:07

Dit was een grove lijst, en bij Mayo kon ik uit de tekst niet opmaken dat ze een eigen paard meenam, alleen dat ze met Mike meereed, vandaar...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 12:24

Mike rijdt de trailer met Kasmier voor Mayo Tong uitsteken.
Ik heb Dees Harald aangeboden wat zeer waarschijnlijk gewoon doorgaat, dus zij mag ook bij 'te paard'.
Bedankt voor het maken van een overzichtje, heel fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:04

Eigen paard:
Jurga
Belker
Kinglover -> Weet nog niet zeker
Mayo
Maya + Snowdon
Carola -> Kan iemand meenemen uit haar omgeving
Karin -> Komst hangt van SGW’s en vakanties af
Naz -> Vervoer kan lastig worden
Ilovehorses4ever
Arwenlune -> Biedt vervoer vanuit Veenendaal en Otterlo
Eveline_B
Anya -> Heeft geen vervoer, zoekt vanuit Hengelo (twente)
Nimber -> Indien 2-paardstrailer beschikbaar gaat Lodewijk mee
Marjolein
Illindra
Fasel + Evert Jan
Youngster -> Welk paard nog onbekend, anders groom
Susan -> Als vervoer lukt
Ukkie
Gera -> Misschien eigen paard, maar welk en vervoer is onbekend.
Dees -> Op Harald van Jurga
Sjimmy -> Op Lodewijk van Nimber
Billy -> Op Händell van Ilindra

Zonder eigen paard
Miep -> Zoekende
Mar1986 -> Zoekende

Grooms en eters
Sypheron
Mike
Hielke (vriend van Belker)
(Gera)
(Susan)
(Anya)
(Miep)
(Youngster)

Klopt ie nu? misschien 25 ruiters en 4 grooms/eters.
En nog eens de vraag, is er daar in Lunteren ook iets te doen voor nietpaardenliefhebbers? Ik wil namelijk mijn broer vragen om te rijden, wat denk ik wel gaat lukken maar dan moet ik ook wel iets in t zicht stellen, iig benzinevergoeding maar ook iets dat ie zich niet verveeld.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:44

Volgens mij klopt het nu.
Ik kom zeker weten groomen/eten, en als iemand een paard over heeft wil ik graag mee rijden.

Machie

Berichten: 16042
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:47

Jaaaaa, nog een tukker die zich meldt Haha!

Ik kom ook, als t mag Lachen
Als het even lukt neem ik ook maar paardje mee. Anya, ik kan proberen voor die dag een 2 paards trailer te regelen, en mn mama zo ver krijgen dat ze mee rijdt Haha!
(2 paardstrailer is waarschijnlijk geen probleem)
Dan mogen jullie allebei (Miep en Anya) met mij meerijden. Ik kan niks beloven, want mn ouders zijn nog op vakantie!

Maar ik kom iig!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:01

machie schreef:
Jaaaaa, nog een tukker die zich meldt Haha!

Ik kom ook, als t mag Lachen
Als het even lukt neem ik ook maar paardje mee. Anya, ik kan proberen voor die dag een 2 paards trailer te regelen, en mn mama zo ver krijgen dat ze mee rijdt Haha!
(2 paardstrailer is waarschijnlijk geen probleem)
Dan mogen jullie allebei (Miep en Anya) met mij meerijden. Ik kan niks beloven, want mn ouders zijn nog op vakantie!

Maar ik kom iig!


Oh... yes! dat zou heel geweldig zijn! Haha! Haha! Seven is een D-pony, dus ze is niet al te gek zwaar.

Machie

Berichten: 16042
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:09

ik zal mijn best doen....
Meer kan ik niet zeggen! (maar mn mama is meestal wel zo lief om te rijden hoor Knipoog)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 22:15

Wow leuk hoor, zoveel belangstelling! Haha! Mensen die niet meerijden vermaken zich vaak ook wel hoor. Ik zit even te denken voor Maya, wat haar broer in de tussentijd kan gaan doen. Heb even niet zoveel inspiratie, erg veel zit hier niet in de buurt.

fokfanaat

Berichten: 20221
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:48

Ik heb ook wel zin, maar moet dan nog wel even een paard regelen~!~!

Ga snel een vriendin vragen!

Apple

Berichten: 76250
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:02

Lijkt me gezellig, maar zit nog even na te denken over de afstand.......

Deze combi paard/auto/personen is nog niet verder weg geweest dan een half uurtje van huis Tong uitsteken

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 00:17

Maya schreef:
En nog eens de vraag, is er daar in Lunteren ook iets te doen voor nietpaardenliefhebbers? Ik wil namelijk mijn broer vragen om te rijden, wat denk ik wel gaat lukken maar dan moet ik ook wel iets in t zicht stellen, iig benzinevergoeding maar ook iets dat ie zich niet verveeld.


... op die dag, een hoop leuk vrouwelijk gezelschap? Schijnheilig Knipoog Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 00:21

Hij is bezet (ik kan weliswaar zijn vriendin niet hebben, hij wel Lips are sealed ) t is natuurlijk ook een optie }> Mijn broeder is 20 jaartjes... zijn er dames in die leeftijdscategorie en onbezet aanwezig? Schijnheilig Heb al aan mijn moeder gevraagd of zij hem al voorzichtig wil bewerken, dan ga ik komende donderdag ook heel lief zijn, en hopelijk lukt t Haha! Cool
Ik heb er al wel zin in

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 00:33

Aan de lijst te zien wel ja Haha!
(kom op, elke broer-van-paardemeisje vind dat toch interessant? Mijn broer wilde ook best mee naar dingen van de stal - en ik vond het wel gerechtigheid dat hij voor een paardenmeid zou vallen }>)