Hmm nee, dat weet ik ook niet Niet 14 augustus toevallig? Okee, 21 augustus kan ik wel maar laat pas, ik heb 20 agustus eindfeest van de introweek tot 05.00 28 augustus kan ik wel En dat waren de weekenden
Alle andere weekenden behalve aanstaande. En door de weeks ook altijd (vanaf 2 aug t/m 21 aug, en vanaf 30 aug).
We moeten echt niet wachten tot dat ik er ben hoor ik kan anders ook gewoon komen dus we kunnen gewoon een datum afspreken. .
Annika212 schreef:Ik vond 14 augustus wel een goed plan. Ik ook Allen konden er 2 niet, wie ook alweer?
Annika212 schreef:Oh..maar zou het bestaan, een datum dat IEDEREEN kan?Nee, dat denk ik niet...En sowieso zijn 2 van de 10 ofzo dan nog best weinig toch?
Klopt .. 14 augustus moet denk ik voor mij ook wel lukken ik durf gewoon niets beloven omwille van persoonlijke omstandigheden
Leentje_ schreef:Klopt .. 14 augustus moet denk ik voor mij ook wel lukken ik durf gewoon niets beloven omwille van persoonlijke omstandighedenIk snap het Laten we het dan op 14 augustus houden?