Ik roep ook maar wat hoor. Maar goed je moet nog wel in de WK periode zitten en weet natuurlijk niet wat NL doet en is het leukste als we nog meedoen natuurlijk
Caelinh
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-10 23:14
Thats_Me schreef:
En dan een keuze uit een zaterdag of zondag? Zeg zaterdag 26 of zondag 27 juni?
Ja Evt. zou 19 juni ook al kunnen, maar das dan wel al binnen 2 weekjes en op een zaterdag
nee ik moet vanuit heesch komen.. dan moet ik naar oss de trein naar den bosch overstappen op utrecht.. kost me ook een vermogen
Caelinh
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-10 10:57
Ow zo... Volgens de NS ist 1 uur en 20 minuutjes van Heesch naar Utrecht Dat ben ik ook onderweg voor zowel Nijmegen als Utrecht (vanuit dorpie buiten Eindhoven ).
Mijn voorkeur gaat uit naar Utrecht. Dat is voor mij 1 uur en 50 minuten, terwijl Nijmegen al 2 uur en 48 minuten is. Overigens kan ik volgens mij alle data niet. 19 juni moet ik 's ochtends werken(dus dan zou het ervan afhangen hoe laat we afspreken) volgens mij en 26 & 27 juni heb ik waarschijnlijk een examenfeeft bij iemand thuis.
ik kom niet hoor helaas.. ik denk niet dat ik mijn ouders zeg van: ik ga naar utrecht/nijmegen. een boktmeeting houden.. gezien mijn ouders gaan in de trant van: niet metm vreemde mensen meegaan en geen snoepsjes van andere mensen aannemen..
en het kost vet veel geld... Jullie moeten wel foto's maken hoor!