Hallo allemaal, zag net het topic voorbijkomen en dacht laat ik ook eens wat horen, ik woon half uurtje van alkmaar af in petten, maar mijn paarden gaan aankomend weekend in bergen staan, staan nu in groet. Als jullie het leuk vinden wil ik ook best mee lijkt me gezelli!
Tamadine
Geplaatst: 27-09-10 21:52
Hey allemaal, wat grappig dat ik dit topic voorbij zag komen. Ikzelf werk in Alkmaar en woon in Petten. Ik werk toevallig Anoek (noekie) haar vader ha ha...
Het is wel jammer dat we nu minder snel een terasje kunnen pikken, dat raakt toch wel op in dit weer. Maar waar kunnen we dan afspreken. Het lijkt mij wel heel gezellig om gezellig met zijn alle naar de kroeg te gaan alleen dan kan je niet echt een babbeltje maken (athans als de muziek niet te hard staat )
Ligt er aan wat voor kroeg natuurlijk.. Op het waagplein zitten toch ook wel grand café's zeg maar waar je 's avonds gewoon wat kan drinken. En als er dan nog zijn die op stap willen kan dat ook meteen.
Ja, en anders heb je ook in bergen ook bij wonders nog het overdekte terras met terrasverwarming, dus dat moet geen probleem zijn:P @MaartJ: Ja klopt, zo'n 5 minuten bij jou vandaan.. maar volgens mij was jij toen toch mee met marjolein naar bergen? toen heb ik jou opgehaald met marjolein, en waren we in de chacha!