Ik heb maar 4 examens, vanaf volgende week telkens dinsdag en vrijdag ééntje, dus rap vanaf Gent, ik kan Ine en Amber en Femke meepakken in den otto, maaarrr, Taxi papie zal Gent mss wel ver vinden... Als Amber ine en femke mogen met de trein gaan in bijzijn van moi, zou het wel moeten lukken! (ik moet dan wel is naar het prijskaartje Mechelen-Gent-Mechelen kijken, want da's ni goeikoop schijnt...)
JusticeWH
Geplaatst: 28-05-10 17:56
Schatjes uit Oost en West Vlaanderen, is de Zoo van Antwerpen te doen voor jullie? (en voor de anderen ook natuurlijk, maar die 2 liggen het meest ver af )
Ook goe, Windowshopping voor mij dan! Zo platzak als't maar kan zijn alst op kleding-budget aankomt :p Ik spaar voor een telelens, en die kost 2200 euro, vandaar
ben blij da ik geen telelens op mijne kodak kan, vond mijn 70-300mm al duur genoeg en anders wil ik nog een telelens ook, en nee tis genoeg das zo duur
ik raak antwerpen echt noooooit beu, i love anvers
ik zou zeggen hasselt, maar das voor jullie nog verder!
JusticeWH
Geplaatst: 28-05-10 18:04
70-300mm is tele zenne Welke kodak heb je?
Hasselt, het laatste weekend van juli ist daar arabierenshow... voorstanders?
xLies
Geplaatst: 28-05-10 18:05
JusticeWH schreef:
nee, 70-300mm is een zoomlens een Nikon D40 loooove it!
ik weet niet tot wanneer ik moet werken..
JusticeWH
Geplaatst: 28-05-10 18:10
tele = zoom Alles wat boven de 50mm is, noemen ze een teleobjectief. 50mm is een Standaard objectief, kleiner is groothoekobjectief
De nikon D40 hadden we in school ook. Ik heb een Canon, ik vind de kleuren van Canon persoonlijk beter, maar da's ieder zijn mening Back on topic, de Show in hasselt is zaterdag 24juli voor de geintresseerden (zondag ist ook show, maar dan heb ik al met iemand afgesproken om te gaan )
kom na de examens allemaal naar hier, feestje, opelucht!
JusticeWH
Geplaatst: 28-05-10 18:22
Ow Lies ik zie al waar onze on-enigheid zit! Officieel heet het blijkbaar 'tele vastebrandpuntslens' of 'tele zoomlens' ... Voor mij allemaal tele, you see (en ook standaard vastebrandpunt of standaard zoom, wat voor mij dan weer een standaardlens is )
@Quebelle (want ik weet uw echte naam even niet oeps): Is ook goed voor mij! Het idee opzich is top, juist zien daar te geraken, maar dat zien we wel als het concreeter wordt
haha ja, maar omdat op mijn camera geen tele kan, staat erbij enzo, was ik er 100% zeker van dat het niet kon, omdat mijn lens wel op mijn camera past, haha
vindt dat we toch wel eens moeten vinden waar we gaan meeten vooral, anders komt het eer nooit van!
JusticeWH
Geplaatst: 28-05-10 18:26
I rest my case want ik ken nix van Nikon's
En awel hé, dat vind ik ook, en anders doen we 2 of 3 meetings, zodat iedereen het een keer kortbij & veraf heeft gehad
Heeey schatjes! Wohooow jullie gaan hier écht snel!
Shoppen is Leuk maar ik ben ook een beetje platzak ( sparen voor een pony voor volgend jaar ) Dus ik zal ook aan Windowshopping moeten doen vrees ik Of misschien een leuk evenement waar we met z'n alle naartoe kunnen? Want shoppen ik weet niet of ik dat wel mag zo alleen in een andere stad
x3_Ine_x3
Geplaatst: 28-05-10 20:03
JusticeWH schreef:
dat zie k wel zitten, als het beriekbaar is met trein en ik een reisgezel heb