Land van Ooit Meeting - 30 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 22:00

Ja, eigenlijk ben ik dat wel he?! Maar we kunnen het toch ook samen doen Loekje, twee kunnen meer dan 1 niet waar.

Ik vind dat er meer personen bij moeten. Kom op zeg, das toch niet zo moeilijk?! Voor de rest is alles wel bekend.

Nu moeten we idd ook een beetje afspreken wie met wie mee kan rijden.
Dus: Waar woont iedereen en wie heeft er binnen 1 regio een auto tot z'n/ haar beschikking????

En dan idd nog een herkenning. Je kunt natuurlijk via een pb afspreken per groep hoe je herkent kan worden maar das misschien niet zo handig als je dan weer iedereen moet herkennen voor het park.

Je kan natuurlijk ook gewoon een blaadje papier met daarop Bokt-meeting meenemen. Dat valt altijd wel op (en pech dat je dan voor l*l loopt, alsof je daar elke week komt *grijnz*)

We kunnen voor de stunt ook allemaal onze rijkleding aantrekken maar das denk een beetje warm op 30 augustus Verward

ps. Heeft iemand nog een idee hoe we Carin kunnen bereiken?

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:15

Vinessa schreef:
Ja, eigenlijk ben ik dat wel he?! Maar we kunnen het toch ook samen doen Loekje, twee kunnen meer dan 1 niet waar.

Ik vind dat er meer personen bij moeten. Kom op zeg, das toch niet zo moeilijk?! Voor de rest is alles wel bekend.

Nu moeten we idd ook een beetje afspreken wie met wie mee kan rijden.
Dus: Waar woont iedereen en wie heeft er binnen 1 regio een auto tot z'n/ haar beschikking????

En dan idd nog een herkenning. Je kunt natuurlijk via een pb afspreken per groep hoe je herkent kan worden maar das misschien niet zo handig als je dan weer iedereen moet herkennen voor het park.

Je kan natuurlijk ook gewoon een blaadje papier met daarop Bokt-meeting meenemen. Dat valt altijd wel op (en pech dat je dan voor l*l loopt, alsof je daar elke week komt *grijnz*)

We kunnen voor de stunt ook allemaal onze rijkleding aantrekken maar das denk een beetje warm op 30 augustus Verward

ps. Heeft iemand nog een idee hoe we Carin kunnen bereiken?

O.k. doen we het samen.. Lachen

Ik denk dat we gewoon voor de ingang af moeten spreken, daar waar de grenswachters staan is een fietsenstalling. Misschien daar een papier op plakken met boktmeeting...
Het is wel hemel op paardendag, dus misschien komen er meer mensen in rijkleding...mijn rijkleding is trouwens gewoon een spijkerbroek dus dat werkt toch niet Haha! .

Ik stel voor om tussen 10.00 - 10.30 af te spreken daar. Iemand tegen?? (te vroeg uit bed ofzo? Gaaaap ).
En dat er naar Vinessa ge-PB-t wordt wie er waar woont en nog plaats heeft in de auto. Of misschien een lift wil.

Komt Carin hier niet meer????

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 23:09

Dat lijkt me een prima tijd! Laat die rijkleding maar zitten, we gaan voor het bord Haha!

Het lijkt me trouwens ook een beter idee dat de mensen met de auto hier een bercihtje achterlaten waar ze ongeveer wonen en waar ze dus mensen kunnen oppikken en dat mensen die geen auto hebben en zien dat ze met diegene mee zouden kunnen rijden, de autobezitter een PB sturen (snap je me nog *grijnz*) --> sommige autobezitters hadden al neergezet waar ze woonden, dus die hoeven niet nog een keer!!!

Verder heb ik net heel veel PB's de deur uit gedaan, dus ik wil nog even afwachten wie daar op reageren. Orri is in ieder geval bijna om Tong uitsteken

Carin is er mee gekapt sinds de andere topics SC zijn. Maar ik weet wel wat om der te bereiken.

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 23:24

O.k. 10 uur bij Ooit dan... ik ben bij de fietsenstalling aan de ingang, ik hang daar een papier op met BOKT erop, en ga daaronder zitten Haha! .
Tegen half 11 gaan we de 'grens' over!!

Voor theateragenda even kijken op www.ooit.nl. Dan kun je ongeveer zien wat we die dag gaan doen. Belangrijk zijn de riddershow, manegetheater en rak de reiger. Het kan zijn dat de agenda die dag afwijkt, omdat er natuurlijk ook andere paardenshows zijn.
We moeten natuurlijk wel bij Debo gaan kijken.
Voor de kids is sap de aardwortel erg leuk, en die moeten natuurlijk ook nog naar reuzenland, maar dat kan tussendoor ook wel. Daar is ook een terras, dus kan de rest een lekker pintje pakken.

Tussendoor is het eten en drinken, ieder voor zich, stel ik voor, je kunt ook je lunch zelf meenemen. (veel goedkoper!!) We kijken wel wanneer we honger krijgen en wanneer er tijd voor is.

Ben ik nog wat vergeten......
O, ja, ik heb geen plaats in de auto helaas.

Via openbaar vervoer is Ooit makkelijk te berijken. Vanaf Den Bosch, ik geloof lijn 137 richting Tilburg, even tegen de chauffeur zeggen dat je er bij ooit uitmoet, want dan moet hij even van de snelweg af.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 00:06

heb net het pbeetje van vinessa gehad
Ik ga zeker mee Haha!
leuk allemaal bokkers ontmoeten en even excollegaas bekijken
dat hoort er ook bij natuurlijk
30 augustus i'll be there

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 00:11

draumpje schreef:
heb net het pbeetje van vinessa gehad
Ik ga zeker mee Haha!
leuk allemaal bokkers ontmoeten en even excollegaas bekijken
dat hoort er ook bij natuurlijk
30 augustus i'll be there

Ook bij ooit gewerkt??? Wat heb jij daar gedaan dan?
ik zet je erbij:

*Vinessa
*loekje + Jeroen
*LindavanVugt + Eric
*Frostwood
*STELLAlover
*Greggie
*Brechje
*MarioNISLieF
*Neel + zus (beide misschien)
*LadyJane
*Carin, Hans + kids
*Chilopoda
*draumpje

update!!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 01:03

ik zat in 2001 in de horeca, crocantje/servantje, was erg humor ben alleen blij dat ik er weg ben (management kennen ze daar bij de horeca niet
maar qua collegaas echt super, heel veel lol gehad

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:16

Ik heb er ook gewerkt in 2001, stond bij de attracties

Het zou mijn vakantiebaantje worden maar eerst ben ik op de zaterdagen een paar keer gaan kijken en ik werd zo gek van het staan dat ik er vrij snel de brui aan heb gegeven...

Die meeting lijkt me overigens heel gezellig! Even mijn mannetje overhalen om mee te gaan Haha!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 11:03

frostwood schreef:
pfff dr moeten er nog 8 bij (A)

Waar ligt het land van ooit? DEBO?????? .... Zouden ik en mijn man en mijn kinderen eventueel kunnen meerijden/meeten in Zeeland??? Haha! Als het haalbaar is "trakteer" ik het gezin op een uistapje Heb je er meteen 4 bij (wel nog weten hoe ver het is en of we met iemand zouden kunnen meekomen hoor ... de "andere kant van NL" is ietsje te ver weg anders Tong uitsteken

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 13:19

Het land van ooit ligt in Drunen (NB) en ik heb het even voor je opgezocht sonjabelgium, dat is ongeveer twee uur reistijd voor jou!

Ik heb nog geen mensen gezien die vanuit zuidens des lands naar Drunen afreizen. Iemand??????

Het zou leuk zijn als jullie meekunnen, maar je moet de afstand en reistijd er wel voor over hebben.

Nou even de recentste update van de lijst:

*Vinessa
*loekje + Jeroen
*LindavanVugt + Eric
*Frostwood
*STELLAlover
*Greggie
*Brechje
*MarioNISLieF
*LadyJane
*Carin, Hans + kids
*Chilopoda
*draumpje
*Peeky
*Moritz
*sonjabelgium

Sommige hadden nog aanhang geloof ik, dus dan komen we er wel!!!!!

STELLAlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:32

Hoe oud zijn je kinderen sonjabelgium? Zijn ze al oud genoeg dat ze met de groepskorting mee mogen draaien?

Even een btw: Ik ben de jongste échte bokker die dag he? Ben ik dan de baas? Of zijn er bokkers die mee gaan en jonger zijn dan 16?

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:45

Ik woon in Zundert, dus als Sonjabelgium over Hazeldonk rijd kan ze achter ons aanrijden...wij moeten nog wel even in Waalwijk de hondjes afleveren (we vonden het toch beter als ze niet meegaan.. Schijnheilig ).
Dus wij gaan wel al vroeg weg.
Maar Ooit is helemaal niet moeilijk te vinden, dus moet het voor sonja geen probleem zijn om er zelf te komen...dan kan ze nog wat langer uitslapen Haha! .

Ik heb vandaag even het juni/juli nummer van Hemel op paarden gehaald. Leuk blad trouwens, ik had het nog nooit gezien.

Wat is er verder nog extra te doen die dag:
*ponyvoetbal
*potje touwtrekken met een belgisch trekpaard.
*pony verzorgen in de knuffelhoek.
*Trail met de allernieuwste modellen terreinwagens. (compleet met paardentrailer door modderbaden, hobbelige zandpaden en zachte bermen rijden....wel iets voor ons dus!!)
*nog meer demo's en shows
*en een spectaculaire uitsmijter!! (is nog geheim)

Verder zat er een kortingsbon in van 3 euro per persoon, voor max. 4 personen, maar niet geldig voor groepen. Dus als we de 25 halen, dan heb ik die niet nodig. Ik zal hem voor de zekerheid wel meenemen....

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:50

draumpje schreef:
ik zat in 2001 in de horeca, crocantje/servantje, was erg humor ben alleen blij dat ik er weg ben (management kennen ze daar bij de horeca niet
maar qua collegaas echt super, heel veel lol gehad

Management kennen ze daar bij geen 1 afdeling. Ik heb 4,5 jaar in de stallen gewerkt, maar dat is ondertussen ook al 7,5 jaar geleden.... ik denk dat er van de paardacteurs nog maar 1 bekende van mij is. En die is zwanger (hoorde ik uit betrouwbare bron), dus of zij er op die dag is, dat is ook de vraag.
http://www.hippics.net/phpBB2/viewtopic.php?t=4042 hier kun je zien wat ik daar moest doen Haha! .

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 14:17

Cool man al die activiteiten. Waar koop je dat blad, ik wil die kortingsbon ook wel voor de zekerheid.

He, leuk zeg dat andere forum. Zijn ze daar ook anti- SC? De foto's zijn echt cool. Wie is nou die rode ridder, die heeft wel een heel bijzondere mooie grote krullenbos Schijnheilig

Ons lijstje gaat lekker, en ik heb nog niet alle reacties binnen. Ik hoop dat sonjabelgium meegaat als het zo makkelijk te vinden is. Oh ja, en Orri gaat misschien ook mee (sorry, was ik vergeten te noteren Bloos )

Om een route uit te plannen, moet je ff naar :

http://www.lokatienet.nl
Laatst bijgewerkt door Vinessa op 01-07-03 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:22

loekje schreef:
Ik woon in Zundert, dus als Sonjabelgium over Hazeldonk rijd kan ze achter ons aanrijden...wij moeten nog wel even in Waalwijk de hondjes afleveren (we vonden het toch beter als ze niet meegaan.. Schijnheilig ).
Dus wij gaan wel al vroeg weg.
Maar Ooit is helemaal niet moeilijk te vinden, dus moet het voor sonja geen probleem zijn om er zelf te komen...dan kan ze nog wat langer uitslapen Haha! .

Ik heb vandaag even het juni/juli nummer van Hemel op paarden gehaald. Leuk blad trouwens, ik had het nog nooit gezien.

Wat is er verder nog extra te doen die dag:
*ponyvoetbal
*potje touwtrekken met een belgisch trekpaard.
*pony verzorgen in de knuffelhoek.
*Trail met de allernieuwste modellen terreinwagens. (compleet met paardentrailer door modderbaden, hobbelige zandpaden en zachte bermen rijden....wel iets voor ons dus!!)
*nog meer demo's en shows
*en een spectaculaire uitsmijter!! (is nog geheim)

Verder zat er een kortingsbon in van 3 euro per persoon, voor max. 4 personen, maar niet geldig voor groepen. Dus als we de 25 halen, dan heb ik die niet nodig. Ik zal hem voor de zekerheid wel meenemen....

zo je weet meer als mij Haha! Tje en die uitsmijter ben ik natuurlijk Knipoog Tong uitsteken

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 14:50

Ja, gheghe. Dat ik daar nou niet aan heb gedacht?! Leuke site heb je trouwens Debo. Maar goed ik ga denk ook dat tijdschrift maar even halen in het dorp.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:55

STELLAlover schreef:
Hoe oud zijn je kinderen sonjabelgium? Zijn ze al oud genoeg dat ze met de groepskorting mee mogen draaien?

Even een btw: Ik ben de jongste échte bokker die dag he? Ben ik dan de baas? Of zijn er bokkers die mee gaan en jonger zijn dan 16?

NOPE, jij bent niet de jongste hoor ... als wij meegaan hebben we een zes-jarige mee en een 8 jarige, uh ... dan al 9 (pfffffff ... wat gaat de tijd toch snel )
Ik ga het vanavond aan mijn man voorleggen. De kinderen zijn dan net twee dagen terug van Disneyresort Parijs ... ze kunnen dan wel wat "ontspanning" gebruiken Schijnheilig

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 18:29

Gheghe, jammer Betty leuk geprobeerd! Tong uitsteken Maar sonjabelgium's kinderen zullen niet meer weten hoe ze het die week moeten hebben denk ik Knipoog

Goed toch maar even een gecorrigeerde lijst, voor alle duidelijkheid:

*Vinessa
*loekje + Jeroen
*LindavanVugt + Eric
*Frostwood
*STELLAlover
*Greggie
*Brechje
*MarioNISLieF
*LadyJane
*Carin, Hans + kids
*Chilopoda
*draumpje
*Peeky
*Moritz
*sonjabelgium + 2 kids
*orri + kids

Chilopoda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:58

Als het even kan kom ik met aanhang (1 persoon) en heb dan nog plaats voor 3 (niet te forse Knipoog ) personen op de achterbank.
Vertrekplaats wordt dan station Maarssen (bij Utrecht) een ieder die mee wil moet maar even pb'en

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:00

Vinessa schreef:
Cool man al die activiteiten. Waar koop je dat blad, ik wil die kortingsbon ook wel voor de zekerheid.

He, leuk zeg dat andere forum. Zijn ze daar ook anti- SC? De foto's zijn echt cool. Wie is nou die rode ridder, die heeft wel een heel bijzondere mooie grote krullenbos Schijnheilig

Ons lijstje gaat lekker, en ik heb nog niet alle reacties binnen. Ik hoop dat sonjabelgium meegaat als het zo makkelijk te vinden is. Oh ja, en Orri gaat misschien ook mee (sorry, was ik vergeten te noteren Bloos )

Om een route uit te plannen, moet je ff naar :

http://www.lokatienet.nl

Ik heb dat blad bij Bruna gehaald, staat nog een stukje in over ooit, over 2 ridders die het wereldrecord paardzitten hebben verbroken, 48 uur!!!

Op dat andere forum is ook een SC, maar daar hoef je geen gekke dingen voor te doen. Het is alleen veeeeeeel minder druk als hier.
Die ridder met die bos krullen, die zul je de 30e ook wel zien, alleen dan zonder rode outfit en zonder paard Haha! .

Mariekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:12

Hey mensen,
Zijn jullie van een apart forum of zo( Verward sorry als dit een stomme vraag is) of kan ik ook gewoon mee? Schijnheilig Haha! Ik woon namelijk nie echt ver weg van het land van ooit, maar ik ken alleen niemand die meegaat volgens mij. Na ja, kijk maar ff oke?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:49

management is een woord wat niet in het ooitse woordenboek voorkomt Haha!
ach ja het was leuk voor zolang het duurde

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:55

Helaas kan ik niet mee naar Ooit Huilen . Ik heb het behoorlijk druk in die periode, moet dan weer oppassen op de paarden en de andere beestjes waar Duncan staat, dus helaas.

Maar ik wens jullie wel erg veel plezier natuurlijk !

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 21:09

Mariekje, tuurlijk mag je mee, de meesten van ons kennen elkaar ook niet irl hoor!! Zal ik je er maar bijzetten dan??

Enne Draumpje, dat woord kwam wel voor in ooitse woordenboeken, maar, zoals jij ook hoort te weten, heeft Kos met de snor ooit de hele ooitse bibliotheek leeggeten, waardoor hij ineens kon praten, maar die kan de ooiters niet meer uitleggen wat dat woord nou eigenlijk betekend, want die is dood..... Lips are sealed Knipoog

Jammer Craignethan, ik had graag een keer gemeet!! Huilen Maar dat komt wel een andere keer dan...goed??

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 21:18

Ohw dan gaat ik dat blad zsm mogelijk halen. Zoals ik heb begrepen neemt Loekje der rooie ridder mee en chilopoda neemt ook nog aanhang mee.

Mariekje je bent best welkom hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!

Jammer dat je niet mee kan Craignethan, maar wij begrijpen als geen ander dat paardjes ook de nodige zorg nodig hebben Lachen

Verder nog mensen die zin hebben om mee te gaan. Heb al m'n PB's ook nog niet terug ontvangen....