Sodeletuut schreef:Sama, we zouden dan ook wel samen met de trein ofzo kunnen gaan, je woont best wel dicht bij.
opzich zou ik dat nog wel goed vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_zwikkie_ schreef:lenaa_tje schreef:ik weet namelijk niet of mijn vader het ziet zitten mij te zien vertrekken naar uh ergensen ik weet ook niet zo goed hoe ik daar kan komen
of ik moet van te voren nog even iemand anders ontmoeten dan kan ik zeggen maar die ken ik wel hoor
meeten van te voren?
Citaat:What to (m)eat & drink!
(Neemt mee) - eten/drinken - eet/drinkt op
Amber - Varkens saté'tjes - Amber
Salade* - Amber
Broodjes + smeersels - Amber
(Amber) - Witte wijn - Amber
Rukaro schreef:En nog een lijstje, graag even aanvullen met wat je zelf lekker vindt!Citaat:What to (m)eat & drink!
Cola (Saskia)- Saskia
Salade* - Amber
Hamburgers - Saskia
* De salade wil ik ook wel maken maar eerst even kijken wat de rest doet, zometeen zitten we met een enorm overschot
Citaat:En nog een lijstje, graag even aanvullen met wat je zelf lekker vindt!Citaat:What to (m)eat & drink!
Cola (Saskia)- Saskia
Salade* - Amber
Hamburgers - Saskia
Drinken zonder prik - Karin
Neem ook nog wel wat smeersels mee - Karin
(Vlees ben ik nog niet over uit)
Ik wil wel salade maken, alleen ik denk niet dat dat erg lekker isals ik dat mee neem eerst naar stage en daarna in de trein mee naar Groningen
_zwikkie_ schreef:Nee ik vind het vaag, want de 1 schrijft naam bij maakt niet uit en bij amber, heb zoiets maak dan 1 keuze dan maak je het makkelijker, maar goed dat ben ik,