Mijn radio is trouwens nog steeds knudde, dus mocht er iemand cd's mee willen nemen...? Ik houd wel van een achtergrond muziekje. (Anders wordt het of Il Divo of Micheal Buble )
Ik heb nog wel een cd van Adam Lambert liggen Weet alleen niet hoe gecharmeerd jullie daar van zijn
Kan wel een cdtje branden met nummers Ff kijken wat ik allemaal heb hier, vul zelf maar aan wat jullie leuk vinden, dan zal ik er nog eentje maken: 1. Katy Perry (ft Snoop Dog) - California Gurls 2. Goldfrapp - Rocket 3. Alphabeat - The Spell 4.
Die met dat yeah yeah in het begin Is dat Kid Croodie
Youtube kan ik hier niet zien. BOB heeft ook weer een nieuwe met zo'n meisje. Is megahit oid op 538 nu. En die vorige was Nothing on you. (hehe, eindelijk kan ik op de naam komen)
Letizia
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-10 12:43
We kunnen ook vragen of wel een cd van Erleyne mogen lenen
Sieltjuh
Geplaatst: 17-06-10 12:46
Haha, oke, die nieuwe ken ik nog niet Ff tjekken
BOB ft Hayley Williams - Airplanes bedoel jij!
Kid Croodie? Who the *piep* is dat Hahaha. Volgens mij luisteren wij andere muziek
Wat dat betreft maakt het voor mij ook niet zo uit als het maar muziek is. En niet dat stomme geruis of erger nog, helemaal stil (terwijl de radio al een halfuur een zender aan het zoeken is).
Ok, dat wordt wel wat dikker aankleden. Het wordt slechts 14 graden overdag!
En ohja.. ik moet de kaarten ook niet vergeten.
Stace, help me ff herinneren als ik morgen de auto instap.. Ik zet mijn alarm op mijn gsm in ieder geval zodat ik ze niet vergeet. Kom je om me? Zal ik tussen half 4 en kwart voor 4 klaar staan? Toet maar en ik kom