Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zitah schreef:ik heb van veel mensen nog geen reactie gehad op de pb.
Het is wel verstandig als iedereen reageert!
smeetjoew schreef:Suuszoey
Carina afhankelijk van de dag
MywishMaxMiszlisanne
Sunnymay
Essiesilly
Kimberleyhof
Draflinger
Zitah
Mayflower_ ???ET78
Smeetjoew
Zitah schreef:Ik heb iedereen een pb gestuurd en een aantal hebben aangegeven niet te willen of ik heb nog geen reactie gehad.
Ik denk wel dat het verstandig is dat iemand contact opneemt met Lotje. Of het nu wel of niet doorgaat!smeetjoew schreef:Suuszoey
Carina
MywishMaxMiszlisanne
Sunnymay
Essiesilly
Kimberleyhof
Draflinger
Zitah
Mayflower_ ???ET78
Smeetjoew
smeetjoew schreef:Suuszoey
Carina afhankelijk van de dag = niet zaterdag, wel zondag
MywishMax = zaterdag en zondag mogelijkMiszlisanne
Sunnymay = voorkeur zaterdag, waarschijnlijk probleem zondag (wil wel erg graag)
Essiesilly
Kimberleyhof = zaterdag en zondag mogelijk
Draflinger
Zitah
Mayflower_ ???ET78
Smeetjoew
kimberleyhof schreef:ik neem voor een gedeelte het regelen van merel (mwm) over.. willen jullie achter je naam doorgeven hoe oud je paard is en op welk niveau hij loopt? dit voor het juist indelen van de groepjes?
Suuszoey
Carina
MywishMax
Sunnymay
Essiesilly
Kimberleyhof: Bibi, 4 jaar, B/L niveau
Draflinger
Zitah
Mayflower_
Smeetjoew: Aspen, 5jr, M/Z
ik heb lotje al gemaild met of de dalhoeve voor de 19e nu vast staat aangezien dat ook op haar site staat, of de kosten als we met zn 3en in een uur rijden 50 euro pp zijn, hoeveel het nou koste om wonja te rijden (kunnen we erna nog beslissen of we dat wel of niet doen), en of ze via internet ook nog andere aanmeldingen had voor de clinic..
ik laat het weten zodra ze gereageerd heeft... willen jullie doorgeven hoe oud je paard is en welke klasse hij/zij nu loopt?
thnx!