Juul praat net zo als mijn tante Ik heb een prachtig Rotterdams accent met Achterhoekse invloeden.. telt dat ook?
Sani schreef:mixaccenten, nietbijjewoonplaatspassendaccent en andere varianten. Dat maakt dus niks uit.
Ik was ooit een liedje van Twarres aan het zingen op de tramhalte... en als ik een accent doe, dan doe ik het goed.Zei een man; "Zo, jij kan best goed zingen! Hoe heet je?"Nou heb ik een van oorsprong Friese naam...Begon hij in het Frysk tegen me te praten
Whaha die is cool!Ik heb familie die een Friese voor- en achternaam heeft en van oorsprong niet uit Friesland komen
Heb niet een échte Fryske naam geloof ik..mja mijn Fries is ook niet zo denderend hoor Kan het wel spreken.. maar het typen gaat me niet zo super goed af
Ik ook, jammer hè Nederlands, Engels, Duits, Fries en gebarentaal Wie doet dat laatste mij na? behalve MoonCloe dan
Fries..Ik kan het wel verstaan, maar niet spreken Lezen een beetje, als het niet té fries is, maar schrijven dan weer niet.. Gebarentaal kan ik niet