Ik hoef niet persee dan mee hoor, want ik ben de enige die examens doet volgens mij (en mies 4VMBO , ofniet?)
ja maar dan is het gelijk minder leuk..HOE MEER ZIELEN HOE MEER VREUGDE. mies doet idd volgens mij 4VMBO.
Dus die heeft dan ook examens, ík kan het me iig niet veroorloven die maand weg te gaan, ivm het hálen van de examens
_Memphis_ schreef:We kunnen ook naar een ruitersportwinkel gaan ofzeuuuw Goed idee dan heb ik nog een reden voor mijn moeder om me te brengen. Weet anders niet of ik wel kan komen als het voor een dagje is verder weg.
Ik denk niet dat ik mag van mijn ouders als we naar een event gaan, ivm met dure toegangskaartjes enzo We wilden toch gaan shoppen in amersfoort ofzo?
xKimberley schreef:Ik denk niet dat ik mag van mijn ouders als we naar een event gaan, ivm met dure toegangskaartjes enzo We wilden toch gaan shoppen in amersfoort ofzo?Dan zal mijn moeder me niet willen brengen.
Rozanne schreef:Waar ligt Amersfoort?Dames, ik woon in puntje Noord - Holland in Utrecht Ja, maaaar, ik denk dat dat wel 1 van de meest centrale punten is, aangezien we door het hele land wonen..
Maar dat houd je altijd..Maar gewoon shoppen vind ik persoonlijk minder leuk dan voor de paarden shoppen
Oh ik niet, paardenspullen zijn altijd zo duur en ik heb veel dingen al, en ik ga niet iets duurs dubbel kopen ofzo.. En al helemaal niet van mij eigen geld, daar heb ik ouders voor