9 mei gaat me uiteindelijk niet lukken, vriendin is jarig en we gaan dan een weekend een hotel in
2 mei is prima ..
Nessa
Geplaatst: 20-03-10 14:05
zondag 2 mei (Nessa voorkeur, Dree, Juud) zondag 16 mei (Nessa, Dree, Juud) zondag 23 mei (pinksteren) (Nessa, Dree, Juud)
Lin, Mireille wanneer kunnen jullie we moeten echt wel snel inplannen
Nessa
Geplaatst: 17-04-10 00:05
ik meld mij helaas ook af. Ben zojuist met spoed naar de DA geweest. Ratje bloedde heel erg uit haar vagina. Baarmoederonsteking... ze moet eerst nog ff aansterken, en dan een operatie. Dit alles bij elkaar kost mij eigenlijk al teveel, dus ik ga helaas geen geld overhouden hiervoor. echt zonde!
He Lin! Wat een ontzettend slecht nieuws! Sterkte!
Dreeetje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-10 01:53
Ohh wat erg lin !! Tuurlijk gaan je ratjes voor !!!! sterkte meid !
Ik stel voor dat we misschien eerst iets anders gaan doen? Iets goedkopers bv ? Ik heb geen idee wat maar vind het wel erg leuk om weer te meeten ..
Mireille
Geplaatst: 17-04-10 11:02
zondag 2 mei (Nessa voorkeur, Dree, Juud, Mireille) zondag 16 mei (Nessa, Dree, Juud, Mireille) zondag 23 mei (pinksteren) (Nessa, Dree, Juud)
Jammer om te horen dat er een aantal af zeggen. Is het misschien een idee de meeting dan te verzetten tot tegen het einde van de zomer? En misschien ook gewoon iets anders te gaan doen gezien de kosten en niet iedereen die gemakkelijk kan dragen.
Ik ben daar helemaal voor Mireille ! We kunnen het zo duur of goedkoop maken als we willen .. de gezelligheid wordt er niet minder van als we alleen maar een drankje gaan doen ergens ..