Donderdag 8 april is het zover. Je hebt je opgegeven voor de workshop taart maken en die gaat dan beginnen om 19.00 uur, aan de reggestraat 85 te Enter (activiteitencentrum 't zumpke) De betaling van €35 pp. kan contant (bij voorkeur gepast) worden voldaan bij aanvang van de workshop. Dit is all-in dus voor alles wordt gezorgd. Deze avond is er ook de gelegenheid om spullen aan te schaffen om thuis nogmaals zelf een taart te maken of koekjes etc te decoreren. Heb je hiervoor wensen dan kan je die naar VIVIAN (www.sweetycake.nl) mailen. Indien op voorraad kan ze die dan meenemen. Graag zou ik een leesbevestiging ontvangen om er zeker van te zijn dat je dit bericht hebt ontvangen. Alvast bedankt en....
Tot donderdag 8 april!
Groetjes Ellen Loonstra Stichting Tiedverdrief in Vrieje Tied 0547-381681
Iedereen gaat nu dus mee he!?
kaatje77
Geplaatst: 01-04-10 12:04
Suus, ik kom gewoon naar Enter en dan pakken we daar iets lekkers Hoef je ook niet zover te rijden, ik moet 's middags toch naar de TA, kan ik direct doorrijden
Suzan_bobar
Geplaatst: 01-04-10 12:32
Goed idee Karin, doen we! Weet je een restaurant oid daar??? Ik heb tot ongeveer 16 uur EHBO cursus, daarna ben ik dus al in Enter whahahaha
Dit klinkt wel goed: http://www.eet.nu/enter/eetcafe-t-lutje Wat mij betreft helemaal gezellig idee Annemiek We moeten we een beetje op tijd eten, want om 19 uur moeten we klaar zijn natuurlijk
haha Suzan die had ik ook gezien! Eetcafé 't Lutje ... Lijkt mij een prima idee (is denk ik ook niet super duur, voor mij als arme student ) ...maar dan idd wel om een uur of 5?
Misschien een idee dat iemand reserveerd?? Wie gaan er nog meer mee naar de cursus en wie wil daarvan nog meer mee uit eten?? 17 uur is prima (kun je je een uur vermaken in Enter? )