Lijkt me leuk! Weet niet wat het dan ong zal kosten? Heb ook even gekeken naar die in veenendaal en die heeft zelf arrangementen met eten erbij. http://www.bowlingveenendaal.nl/
Ok ik denk dat Ede de beste keus is... We zijn met een man of 10 a 11 (misschien nog meer zie dat inge nog niet gereageerd heeft hier en misschien wil amber nog wel mee)
Ede is A: Goedkoper en B: eten en bowlen is apart bedrijf dus wie het te duur vind om ook te gaan eten kan dan alleen met het bowlen komen
Kosten eten villa ceasar: EUR 17,50 onbeperkt tafelgrillen Kosten bowlen groeneveld: EUR 23,- (zeg dat we 2 banen voor 2 uur nemen) zijn we dus EUR 92,- kwijt
Dan komen we ruim gerekend op EUR 27,50 de man uit (incl eten)
In veenendaal ben je EUR 28,50 de man kwijt en heb je eten en anderhalf uur bowlen (maar weet niet hoeveel banen) plus dat mensen dan niet zouden kunnen kiezen om niet te eten dus lijkt Ede mij de beste optie
Als iedereen dit een goed idee vind dan moeten we ff datums gaan bespreken
Ik vind het helemaal leuk! Misschien is het goed om een datum vanaf 1 mrt te plannen dan ik het salaris weer binnen voor de meesten van ons en is het makkelijker plannen ivm werk e.d
Ik stem op Ede
(lien je moet in het andere topic ff de foto's van miekje zetten hihi)
Linda --> 19linda83 Linn (Linda) --> linn__ Kiki --> _Kiki_ Tineke --> tineke90 Rosanna --> _ro0sj_ Marisja--> eroslover
Rana
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-10 14:53
eroslover schreef:
Even het lijstje nog een keer.
Linda --> 19linda83 Linn (Linda) --> linn__ Kiki --> _Kiki_ Tineke --> tineke90 Rosanna --> _ro0sj_ Marisja--> eroslover Rana--> Rana
Tineke90
Geplaatst: 27-01-10 14:53
Rana schreef:
voor de deur! is tot 9 betaald parkeren
dat is dan weer jammer, want ik moet dan vanuit deventer met de auto komen dus dat kost benzine en dan nog betaald parkeren. Maar kijk wel even misschien valt er wat te regelen
eroslover
Geplaatst: 27-01-10 14:54
Is daar veel parkeerruimte dan , want als we allemaal met de auto die kant op komen? Of daar in de buurt kan ook wel een stukje lopen hoor! Het is vast niet overal betaald parkeren , daarom zeg ik. Kan ook een stukje lopen.
euh als je op het zand stuk kan staan is het gratis das bij dezelfde parkeer plaats (100 m loopafstand van restaurant en bowling), maar dan moet je wel de mazzel hebben dat er daar een plekje is
Trouwens je kan ook aan de andere kant gaan staan bij de aldi (das betaald parkeren met van die slagbomen) maar als je dan later weg gaat dan de betaal tijd op zaterdag zijn de slagbomen open en hoef je dus niet te betalen (geld ook voor naast het politibureau)
eroslover
Geplaatst: 27-01-10 15:00
Maar das officieel dan geen parkeerplaats, dus dan kun je wel bekeurd worden lijkt me? Ligt het in het centrum of niet. Want ben een keer met een vriendin naar ede geweest en toen hebben we gratis geparkeerd vlak bij het plein.
Dan is wat je net typt denk ik wel een goed idee. En een zaterdag lijkt mij wel een goed idee. Moet alleen wel even kijken wanneer!
dat zand stuk is wel een parkeerplaats kan je ook niet bekeurd worden (waarom je daar niet hoeft te betalen? waarschijnlijk omdat het bobbelig en hobbelig is )
lammie2701
Geplaatst: 27-01-10 15:07
ik ga niet mee...kan op het moment helemaal geen centjes missen voor dit soort dingen...
eroslover
Geplaatst: 27-01-10 15:08
Maar bij de aldi of politiebureau is dus in de buurt. Lijkt me dat ook goed. Anders weet je ook niet zeker of er wel plek is.
Annemiek jammer , en alleen bowlen?? Zou wel gezellig zijn hoor:D