weet niet of erna ook komt, anders kunnen we misschien stuk samen die kant op, wel zo gezellig, weet niet of ik nog iets of iemand van ergens langs de a12 op moet pikken?????
jij woont aan einde regenboog, zover wilde ik toch niet rijden die zondag! pb me maar effe, is wel gezellie als we stukkie samen op kunnen rijden, alleen bedenk ik me net als erna ook meekomt we misschien A 15 doen, bekijken we dan nog wel effe! Owww ja klopt lauri, had je ook gezegd idd!
Pcies. Wij doen heilige chocotaart ook eerlijk delen, dus zij mag pot met goud meenemen en ook eerlijk delen. Of zou ze dat al doen en het goud in de muffins verstoppen en hebben we nu de verassing verpest??
Fleur, we doen echt wel heus heel verrast hoor!!!
Raja
Geplaatst: 11-02-10 18:23
Pot met goud?? waar?? waar???
Hee! Fieke, heb jij die niet meegenomen de vorige keer dat je me kwam halen dan???
Je liep een beetje scheef
Anoniem
Geplaatst: 12-02-10 01:28
ik heb 8 weken op de regenboog gewoond, beat that
Breghje
Geplaatst: 12-02-10 09:18
Menino schreef:
ik heb 8 weken op de regenboog gewoond, beat that
Neem jij die pot met goud mee dan naar de meeting? Of is ie ondertussen al op....
thee! of koffie maar ik ben er niet de hele middag, ik denk dat ik sochtends even peertie kom kijken en dan een stukkie taart op kom vreten en daarna ga ik naar mams toe, want ik heb per ongeluk beloofd om te helpen plintjes verven voor de vloer erin komt