Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nann__ schreef:Ik zou ook alle datums kunnen.Alleen wie willen er allemaal mee? Misschien kunnen we beter even een lijstje maken met je naam en de datums dat je kan. Kopier het even en zet je naam eronder dan hebben we even een goed overzicht.
* Nann - In de vakantie weet ik nog niet of ik kan want ik ga misschien op vakantie en als ik niet ga zou ik elke dag kunnen. En verder kan ik elk weekend als ik het maar van te voren weet.
* [***] - Zeg het maar, ik pas me wel aan
Didoo schreef:Nann__ schreef:Ik zou ook alle datums kunnen.Alleen wie willen er allemaal mee? Misschien kunnen we beter even een lijstje maken met je naam en de datums dat je kan. Kopier het even en zet je naam eronder dan hebben we even een goed overzicht.
* Nann - In de vakantie weet ik nog niet of ik kan want ik ga misschien op vakantie en als ik niet ga zou ik elke dag kunnen. En verder kan ik elk weekend als ik het maar van te voren weet.
* Dido - Zeg het maar, ik pas me wel aan
* Tessa - Afhankelijk van datum en financiën.
Tellie schreef:Ik zou ook alle datums kunnen.Alleen wie willen er allemaal mee? Misschien kunnen we beter even een lijstje maken met je naam en de datums dat je kan. Kopier het even en zet je naam eronder dan hebben we even een goed overzicht.
* Emma - Ik kan wss alle data wel
Nann__ schreef:Ik zou ook alle datums kunnen.Alleen wie willen er allemaal mee? Misschien kunnen we beter even een lijstje maken met je naam en de datums dat je kan. Kopier het even en zet je naam eronder dan hebben we even een goed overzicht.
* Marinke - 22, 23, 24, 25 óf 26 febr.