Poll: wannneer meeten?7 februarie21 februarie28 februarieanders[sup]Tussenstand:[/sup][sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
de 7e heb ik brabantse dressuur, de week erop ben ik op vakantie, en de week daarop brabantse springen (A)
hahaha mij maakt het niet zo heel veel uit,maar ik moet even kijken of ik op die dagen nog ander verplichtingen heb...
ietjelover schreef:vriendin van mij gaat misschien ook mee maar die heeft geen bokt vinden jullie dat een probleem?bedoel je Heleen?
Jha is goed,heleen hefet wel bokt aleen ze kan hier nog geen berichten plaatsen... vinden jullie dat goed?
Als het eindhoven word moet ik even kijken hoe ik er moet komen want denk niet dat me ouders me willen brengen
Kun je niet met de trein komen?Eventueel pak je de stoptrein dan kom je langs Best kun je in Best verder reizen met mij
Desiree_1993 schreef:Kun je niet met de trein komen?Eventueel pak je de stoptrein dan kom je langs Best kun je in Best verder reizen met mij Ja ik zal het even navragen aan me ouders je hoort het nog
Desiree_1993 schreef:Kun je niet met de trein komen?Eventueel pak je de stoptrein dan kom je langs Best kun je in Best verder reizen met mij ik kan ook met de bus dan bak ik lijn 11 naar tilburg centraal stap ik over en dan 141 naar best
ietjelover schreef:ietjelover schreef:wie gaan mee~ ietjelover~ Desiree_1993 ~ horsieslii ~ anoukk_daris ~ _Esly~ Amyc~ maaike_vr~ Mieneke12~ _helga_~ Wopkelover~ Kimberley (als jullie dat geen probleem vinden)~ Heleen (weet gebruikersnaam zo even niet)
hee meiden, ik wil heel graag mee maar ik mag niet alleen met mensen die ik niet ken naar eindhoven van mijn ouders : (maar veel plezier nog x