naja nu weet ik iig hoe ik em in moet klappen (stonden te stuntelen toen we em net opgehaald hadden huh hoe deed die mevrouw dat zonet nou? t leek zo makkelijk
haha, ja dat is altijd met die dingen.. Dan denk ja , oo das makkelijk, tot je het zelf moet doen en dan sta je echt van uhmm welk dingetje moest nu eerst enzo..
Dat wil ik ook wel proberen Hahaha mijn moeder en ik kwamen er ook niet uit. Kwam mijn vader, die klapt de rolstoel zo in
misslauie
Geplaatst: 07-01-10 13:54
haha ja ik heb nu heel wat rolstoelen in de handen gehad ondertussen (ook op stage ) en heb het voormekaar gekregen weet nu hoe het werkt (na tijd lang staan te klooien ) en je kon deze ook gewoon met 1 hand doen, dat was het sneue
Ik kom ook dat weekend sowieso als chantal ook komt. Daarna ga ik met haar mee naar duitsland voor een paar dagen, om ff tot rust te komen en mn gedachtes ff te verzetten. En veel leuke dingen te doen! En dan zie ik jullie ook nog gezellig ff die dag
Ja ik wil wel! Martine ook nog wel geloof ik, want dan rijd ze met mij mee naar huis Moet er nog gecarpoold worden? Ik kom bij heerenveen als het goed is de snelweg op
is misschien wat voor de "wassende meiden" onder ons hahaha ik zal eens even informeren of mn baas (voor de bedrijfswas, handdoeken enzovoorts) nog een pakje nodig heeft voor 10 euro. kom ik het wel brengen, heb ik een 2e kaartje graties
Ja, 20 of 21.. Ik zou graag een definitieve datum weten.. Kga mijn kaartje bij Scapino halen, 4 euro korting!
Anoniem
Geplaatst: 26-01-10 11:13
Net het hele topic doorgespit, maar niet echt wat gevonden voor een dag... Alleen Emma voor de zondag, maar die kan zaterdag ook, maar moet alleen dan bijtijds thuis zijn voor een verjaardag.
Voorkeuren : Zaterdag 20e : Maya Zondag 21e : Emma