6-3 zou kunnen maar dan kan Jits niet.Op een zondag is niet handig voor mij met de kids en de peerden.
27/2, 10/4 Zou ik wel kunnen maar dan moet ik niet te laat thuis zijn want die zondagen zitten bij mij ook al vol. Kan ook op 27 Maart. Ik weet alleen niet of Juut dan in Eersel wil gaan rijden?
pres schreef:13-2 kan ik niet. Dan verstop ik me voor het carnavalsgedruis Dat komt dan toch goed uit? Hier hebben ze nog nooit van karnaval gehoord volgens mij.
Ikima schreef:pres schreef:13-2 kan ik niet. Dan verstop ik me voor het carnavalsgedruis Dat komt dan toch goed uit? Hier hebben ze nog nooit van karnaval gehoord volgens mij. Dat dacht ik ook!
Ikima schreef:pres schreef:13-2 kan ik niet. Dan verstop ik me voor het carnavalsgedruis Dat komt dan toch goed uit? Hier hebben ze nog nooit van karnaval gehoord volgens mij. Nee, kan ik niet maken want dan heb ik met de kids al wat afgesproken
cheyentic schreef:carnaval was da?? daar doen wij hier niet aanDan mag iedereen in het zuiden legaal zuipen en vreemdgaan en elkaar onderkotsen en met bier gooien.
aha ohw dat... mijn vriendtie gaat altijd op wintersport met carnaval weg van die ellende...tja voor de kids is het wle leuk cin
cheyentic schreef:aha ohw dat... mijn vriendtie gaat altijd op wintersport met carnaval weg van die ellende...tja voor de kids is het wle leuk cinKids vinden het geweldig. Zolang ze maar geen carnaval hoeven te vieren......van wie zullen ze dat toch hebben
pres schreef:cheyentic schreef:aha ohw dat... mijn vriendtie gaat altijd op wintersport met carnaval weg van die ellende...tja voor de kids is het wle leuk cinKids vinden het geweldig. Zolang ze maar geen carnaval hoeven te vieren......van wie zullen ze dat toch hebben wacht maar tot ze 16 zijn