Stel het weer zit niet mee, enz.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unika schreef:maar, als somige mensen niet zover kunnen, want zoals linsey vind 1.5 uur te ver, in mijn ogen.
maar anders werkt het niet?
Minjon schreef:unika schreef:maar, als somige mensen niet zover kunnen, want zoals linsey vind 1.5 uur te ver, in mijn ogen.
maar anders werkt het niet?
Sorry maar dat is dan jammer, wij hebben ook lang moeten reizen.
Het is wat je er voor over hebt en je kunt niet altijd iedereen meenemen.
Maarja snap wel dat ze nu wel mee wil maarja
xLauraax schreef:Indd, we kunnen niet overal rekening mee houden!
we hebben geluk dat er een grote groep bij elkaar woont.
Meppel Zwolle Hoogeveen, nou Groningen is ook nog te doen voor mij. en voor Linsey & maaike is het indd wat moeilijker!
het is wat je er voor over hebt
__Lotte schreef:Touren:
Mensen stappen in de trein, in dit geval bijv. Sanne 2, angelique, Merel, Manon en ik, en dan gaan we naar een station en halen we iemand anders op, drinken daar wat of weet ik veel (in de buurt van station) en gaan dan op weg naar de volgende, en zo door zeg maar, en dan degene die als eerste ingestapt zijn er als eerste weer naar huis brengen enzo, moet nog beter uitgedacht worden, maar das zeg maar het idee.. Of gewoon iedereen ophalen van twee groepen en dan in Utrecht wat eten ofzo en naar de film bijv en dan weer iedereen naar huis
__Lotte schreef:Touren:
Mensen stappen in de trein, in dit geval bijv. Sanne 2, angelique, Merel, Manon en ik, en dan gaan we naar een station en halen we iemand anders op, drinken daar wat of weet ik veel (in de buurt van station) en gaan dan op weg naar de volgende, en zo door zeg maar, en dan degene die als eerste ingestapt zijn er als eerste weer naar huis brengen enzo, moet nog beter uitgedacht worden, maar das zeg maar het idee.. Of gewoon iedereen ophalen van twee groepen en dan in Utrecht wat eten ofzo en naar de film bijv en dan weer iedereen naar huis