Ja, maar die kan ik toch niet zien. Want wij zijn er pas 1 uur meende ik, en dan wil ik die clinic van Bartels wel zien.
Na die clinic lig jij alweer plat, dus jij zal daar dan wel niet bij zijn, Anneke. Ja, denk wel dat 't die wordt.
Elianna_ schreef:Laten we dat maar doen dan..&daarna even wat drinken ofzo ? Dan leren we elkaar tenminste kennen.. ik vind het prima
Ik moet het nummer van Monique nog wel in m'n pb hebben, en die van Anneke heb ik ook.Die van jou alleen nog niet.
Nja, lijkt me handig als we de laatste clinic samen gaan 'volgen' om maar af te spreken waar die clinic begint? Ik hoef ook alleen nog maar Berdien nummer, dus Berdien??? trouwens, die spoiler doe je zo:[ spoiler] tekst [/ spoiler]
Die clinic begint al om 13.20 toch? Ik weet niet of ik zoooo snel ben Maar anders bel ik wel eentje, of 2, of 3 PB beantwoord & verstuurd!
FunkyMistiC schreef:Nee de Dressuurclinic begint om 13:25, dus 5 minuutjes later Is idd in de grote piste Dat wordt racen.......
Uhh.. als je vanaf 't fec naar 't station rijdt, rechts voor de brug (staat heeeeel groot ING op) Denk 't ja.. Wel jammer!