ik weet het nog niet hoor, want ik vind 100 eigelijk té veel.(wel met kaartje erbij hoor... en dan heb ik voor 5 euro drinken gerekend)
we kunnen ook zondag gaanen als iemand wil komen, ik ben er wel gewoondus een meet en greet (of hoe je dat ook schrijft)met sofie kan altijd:D
Ann_e schreef:ik weet het nog niet hoor, want ik vind 100 eigelijk té veel.(wel met kaartje erbij hoor... en dan heb ik voor 5 euro drinken gerekend)ik vind het ook wel extreem duurals je naar outdoorgelderland gaat ofzo is het veel goedkoper
Juulissx schreef:hoe oud moet je zijn om als kind door te komen ?ik kan wel als 12 jaar door meestal ik denk ik ook wel :p gewoon je haar dom doen en heel weinig make-up
laraloveyou schreef:sokkieso schreef:wil iemand meet en greet met sofie XDik want ik kan denk ik toch niet zaterdags!haha oke
laraloveyou schreef:Juulissx schreef:hoe oud moet je zijn om als kind door te komen ?ik kan wel als 12 jaar door meestal ik denk ik ook wel :p gewoon je haar dom doen en heel weinig make-up NEVER!ik voel me naakt zonder make-up
Haha, ik was laatst in het bejaardenhuis voor stage. En toen gingen we zo vragne hoe oud dat ze dachten dat we waren. Dachten ze dat we 18 waren xDIk lijk nog geen eens 18. Maarja, je kan zeggen dat je 12 bent. Dan lijk je gewoon oud voor je leeftijd
- Anne (wil heel graag, maar moet d'r moeder nog over zien te halen om me alleen naar amsterdam te laten gaan, en 100 euro's neer te telle)
ik kom met mijn lengte wel voor 12 door hoor maar ik ga nu even naar het andere huis doeeei schatties