Vervolgens op de terugreis "even" naar de Mac: heb er wel 4 voorbij gereden dat ik te laat voor de afrit was!!! En dan kwam ik tot 2 x toe bij een tankstation (waar wel een Mac móest zijn), zat er een Burger King!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tyrza schreef:pfff... nou heb binnen een uur en een kwartier (IN DE SPITS!) er naar toe geraced, om de baan te bezichtigen.
Vervolgens op de terugreis "even" naar de Mac: heb er wel 4 voorbij gereden dat ik te laat voor de afrit was!!! En dan kwam ik tot 2 x toe bij een tankstation (waar wel een Mac móest zijn), zat er een Burger King!!!
Barb"]
[quote="cloris schreef::D Piep HAAT binnenbakken
cloris"]
[quote="Barb"][quote="cloris schreef::D Piep HAAT binnenbakken
Antoinette schreef:Nee sorry bij mij gaat het toch echt niet door, maar dat heb ik je net doorgegeven.
Ik denk niet dat het eerlijk is tegenover Magic om al een clinic te gaan rijden![]()
Helaas weeer een clinic die ik voorbij moet laten gaan...
Barb"]
[quote="Tyrza schreef:ja, om 10.00 uur vangt het aan. Afhankelijk van het totaal aantal deelnemers, zal het in de namiddag/avond afgelopen zijn.
Nuv schreef:Onee, Cloris! Ik wil 's middags, en dan kan ik niet per ongeluk de schimmel loslaten en ervoor zorgen dat jij op dat zelfde tijdstip per ongeluk jouw paard loslaat! Hoe moet dat nou?