tjah, de meeste mensen wonen toch wel een beetje in het midden van het land heb ik het idee. Nou vind ik het niet erg om een afstandje te rijdne met Mara hoor, daar niet van...
Origineel
Geplaatst: 09-12-09 17:37
Ja . Als het te ver weg is kan ik sowieso niet komen denk ik . Maar jullie mogen mooi bepalen hoor ! Dan zie ik het wel. Als jullie wel willen als ik mee ga .
Kunnen we niet gezellig een clinic bij Liesbeuker (Tessa) regelen en dat Mindfileds dan komt. Misschien dat we dan wel een paar manege paarden mogen gebruiken Ik noem maar wat wilds
Hahahaha.. Wat een grap gail.. xD Niks slechts over mijn manege hoor, maar... weet niet zo zeker of die hun accommodatdie afstaan aan een groep die daar een clinic met manegeknollen wil houden.. haha.. Duur grapje anders..
melody93
Geplaatst: 10-12-09 20:23
Inderdaad Tessa, en de accomodatie is ook niet je van het Is die bak trouwens al helemaal goed? Kan me nog herinneren dat mijn wedstrijd werd afgelast omdat het dak open lag ofzo
Bak is altijd super geweest We hebben sinds een jaar zelfs een agterberg bodem Dak heeft nooit open gelegen maar ze hebben wel eens onderhouds werkzamheden.. erg leuk toevallig op maandag avond xD
melody93
Geplaatst: 10-12-09 23:04
Oke, dat dacht ik Volgens mij is 'ie toen echt afgelast omdat de bak open lag Maargoed, maakt ook niet uit. Denk in ieder geval dat de manege daar niet op zit te wachten
Omdat ik een nieuwsgierig persoontje ben tiep ik af en toe mijn boktnaam in en kijk dan wat ik vindt, en nu kom ik hier terecht, mochten jullie een meeting willen doen in de vorm van een clinic of iets in die trant, ik doe mee hoor, kosten komen we wel uit, hoeft niet veel te kosten, jullie kunnen je paarden meenemen en les krijgen, en ik heb zelf ook nog een paard waar jullie op mogen. Verder kan mijn vriend een demo dubbele longe doen, met zijn paard en de paarden die jullie meenemen, kortom er is van alles mogelijk!
Het enige is dat jullie dan naar ons toe zouden moeten komen, ivm mijn paard en zijn paard (hengst)die niet samen op de trailer gaan. We zitten vlakbij Rotterdam.
Groetjes!!
Noor
joopiexx
Geplaatst: 14-12-09 18:46
Het lijkt me echt heel gaaf om zoiets met wenner te doen, maar ik ben gewoon nog niet vertrouwd genoeg met m om m ook mee te nemen.. Heb al een paar x in je profiel gekeken..
Mindfields: hebben jullie een locatie waar dit kan dan? In de buurt van Rotterdam is voor mij ook goed te doen. Als ik vervoer kan regelen tenminste. Is gelijk een goede oefening voor mijn stresskip
Mindfields
Geplaatst: 14-12-09 18:52
Amanda schreef:
Mindfields: hebben jullie een locatie waar dit kan dan? In de buurt van Rotterdam is voor mij ook goed te doen. Als ik vervoer kan regelen tenminste. Is gelijk een goede oefening voor mijn stresskip
Jep, kan gewoon bij ons op stal, we staan op Hippisch Centrum Krimpenerwaard.
Ik heb zelf geen trailer en auto die dat kan trekken, dus ik meot even iemand vinden die zo gek is om dan voor mij te kunnen taxien. Maar het klinkt wel heel leuk en afwisselend