Valt wel mee hoor. Je zit toch op je paard, dikke jas aan en gaan met die banaan. Trouwens, het is juist goed weer nu, niet druk op het strand etc. En in de warme maanden mag niet overdag niet op het strand
Maar om dat nou midden in de winter te doen.. XD Ik vind het nu écht koud. Kunnen we het beter eind van de winter doen, dan mag je ook nog met paard op het strand.
Maar als we het bijna niemand thuis doen, kunnen we ook ergens in een restaurantje lekker gaan uit eten ofzo? Wat we dan van te voren doen is een tweede, even wat creatiefs verzinnen. Houden we het iig op de 30e dan? Ik hoef als het goed is die tweede week van de kerstvakantie niet te werken, maar dan vraag ik hem voor de zekerheid vrij.
Utrecht is wel centraal, of ergens daar in de buurt? Zal vast wel een leuk eettentje zijn. Misschien kunnen we kijken of er daar ook iets van een ''Winter Wonderland'' is, zoals in Maastricht. Is altijd leuk om te zien enzo en er is vaak ook een schaatsbaantje bij. Kunnen we daar smiddags heen.
Ja het moet wel iets zijn waarmee we de hele dag zoet zijn.
Yannicke
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-09 21:00
Heb net een beetje gegoogled, maar kan zo gauw niks van winter wonderland ofzo vinden in Utrecht. Wel op het Spoorwegmuseum maar dat lijkt me niet echt wat.