Lijkt me leuk ! En vanaf daar niet gek ver lopen naar een mogelijke bioscoop.
Sjaap
Geplaatst: 03-01-10 17:28
Ik zit er toevallig aan te denken om eten te laten bezorgen (luiheid kent geen tijd en koken voor maar 1persoon is ook onlogisch ) dus misschien zo gelijk Mr. Jacks even uitproberen
Ik kook altijd voor maar 1 persoon Heel soms voor 2 als m'n vriend mee eet.
Sjaap
Geplaatst: 03-01-10 17:34
Haha ik ook wel regelmatig hoor, maar heb nu niks in huis. Bedoelde meer dat boodschappen gaan doen voor 1 persoon volkomen niet nuttig is. Beter bestellen dan.
Heb inmiddels de frituurpan al aangezet Vrijwel overal is het bestellen voor 12,50 of meer en dat krijg ik in mn eentje dan weer niet op... en weggooien is zonde he .
Misschien vriendlief even bellen dat ie straks een broodje doner meeneemt ...
Hihi ja dat was een jaar geleden en toen kwamen we daar met een groep van een stuk of 30 man van school. Ik vind het niks, de pizza's schenen wel heerlijk te zijn, en die steakschotel (ofzo) wat ik had was opzich wel te eten. Heb ik weer net de pech dat ik geen kaas lust natuurlijk maarja haha
Sjaap
Geplaatst: 03-01-10 19:25
Laat ik nou net geen pizza en roti lusten Veel te verwend vroeger. Maar lief dat je meedenkt.
Ik was net recensies aan t lezen van Mr Jacks (komkommertijd, ik verveel me dood ), en het schijnt volgens internet dat een hoop mensen die daar eten daarna ziek zijn dat klopt vast niet toch ?
Dat heb ik ook weleens gehoord ja, maar heb daar zelf al tientallen keren gegeten en er nooit last van gehad. Dus het weerhoudt me er niet van om er niet meer heen te gaan
anneM_Ajax
Geplaatst: 03-01-10 19:28
Ik heb weinig inbreng. Heb ooit eens gegeten in een tentje aan de gracht. Was te doen, niet duur. Maar echt smakelijk was het niet. Zou ook niet meer weten hoe het heet.
Ik kan ook pas aan het eind van de maand.
Wat Ajax betreft. Als ik tegen gestelde hulpen zou geven, dan zou hij het niet bij anderen moeten doen. Maar bij anderen is hij veel erger. Hij laat anderen amper opstappen. Hijs beetje eenkennig. Maar goed morgen bel ik de DA weer. Voor de 6e keer in totaal. Mischien dat hij nu wel wat vindt. Desnoods tijdje op de kliniek.
Britt_Sisi
Geplaatst: 03-01-10 19:32
ik niet in iedergeval haha!
_Tara_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-10 19:32
Misschien gewoon weinig vertrouwen in de mens. Jou kent 'ie dan, vertrouwt 'ie en dat 'ie je daardoor wel op laat stappen. Andere mensen kent 'ie totaal niet. Ik wil ook geen vreemde aan m'n lijf
Britt_Sisi
Geplaatst: 03-01-10 19:33
we kunnen ook naar t pannekoeken restaurant. voor 10 euro pannekoek en daarna zit je propvol!
@Tara, hij kent iedereen hier op stal. We hebben een soort van rooster voor het weideseizoen. Daardoor kent hij iedereen. Hij is wel idd zo'n blijf van mn lijf paard.
Britt_Sisi
Geplaatst: 03-01-10 19:43
& pannenoekenhuis is bijna tegenover de rembrandt
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 03-01-10 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Sjaap
Geplaatst: 03-01-10 19:45
Ach joh, mochten we wel bij Mr Jacks gaan eten dan laat ik ter voorbereiding hier thuis mn afwas gewoon 3 dagen langer staan en trek ik de stekker uit de koelkast om alvast te wennen aan eventuele slechte hygiene