Ruiterbewijs-meeting?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:47

Ja zeker goed. Als je hulp nodig hebt hoor ik het, ok? Zal ik nog die lijst maken? Heb al info van Anique, dus naam, tel.nummer, adres, geb.datum en hoe lang je rijdt en waarom je rijbewijs. Dan maak ik er iets leuks van voor iedereen, goed? Foto's kunnen ook, dan maak ik een 'smoelenboek' Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:19

hey leuk joh! Dat vin ik egt een top plan! Zo weten we ook gelijk wat meer over elkaar! ik zal morrege ook eens achter de comp kruipen en iets leuks verzinne.. Kan nu niet omdat t nu bijna half 12 is en iedereen zo denk wel naar bed gaat..

ennuh.. GRAAG GEDAAN HOOR ALLLEMAAL!!!

Heb trouwens ook mijn stage geregeld, ik ging dus al 3 weken trektochten begeleiden en kon nu nog een week extra in augustus. Helemaal top dus! Vakantie en stage ineen!!

en Pauline: hardstikke leuk dat je mee gaat! (heeft mijn "gezeur' blijkbaar tog wat geholpen!! Tong uitsteken

ow en my dominique en ilovehorses4ever hadden ook aangegevn dat t hun leuk lijkt, maar ik heb er verder niets meer van gehoord en ze regearen ook niet op pb. Denk dat ilovehorses4ever sowieso niet meer mee gaat, my dominique zal ik nog even pb'en met een laatste vriendelijk doch dringend verzoek of ze zo kunne laten weten wat ze wil.. Haha!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 07:59

Citaat:
en Pauline: hardstikke leuk dat je mee gaat! (heeft mijn "gezeur' blijkbaar tog wat geholpen!!

Precies Haha!
Nee ik vond het niet eerlijk niet mee te gaan omdat zij niet kan, dat klopt gewoon niet. Vedrer lijkt me hartstikke leuk eindelijk wat Bokkers te zien IRL, ik vind meeten zo'n raar woord: meten? Ik hoef echt niet te weten wat jullie maten zijn Haha!

Dus: Reelaer, here we come! (is het nu nog geen november? Boos! )

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:22

Wanneer moet je je eigen opgeven? Zit nog met wat activiteiten waar ik nog geen datum van heb. Ik heb nog niets staan, maar weet dat er wel wat valt in de buurt van dat weekend.
En er is een kans dat ik in augustus op vakantie ga, een klein weekje, wat mij vrij veel geld gaat kosten, dan red ik het niet om in november weer bijna 200 euro uit te geven.
Wel lijkt dit me onwijs leuk, zeker met Bokkers.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:40

nou eind deze week moet t eigelijk wel allemaal geregeld zijn, aangezien ze die optie maar 1 week vast konden houden, omdat t dus allemaal erg snel zou gaan.. Schijnt dat ze erg veel aanmeldingen krijgen dus we hadden nog mazzel met die datum.. Maar goed.. ik moet nu dus wel eigelijk zeker weten wie er allemaal wel en niet mee gaan..
heb er nu 5? waarvan 4 het cker weten als ik het goed begrijp..

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:15

Ah, toch 4? Wie dan? jij, Angeligue, ik en ?
Vond het telefoongesprek errug gezellig Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:53

haha ja ik ook hoor! Gelukkig, zou banketstaaf zijn als t maar van 1 kant kwam!
uhm ff kijken hoor. ow ja waterkippie d8 ik ook. Maar wat ik al zei: wel toegezegd maar nog geen nummer en verder ook niet irl gesproken..

my dominique heeft nu defintief afgezegd. en ilovehorses4ever gaan we maar even niet meer vanuit dat die mee gaat.

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:17

Ik vraag morgen aan me ouders of ik nou echt mag, dan lezen jullie het wel Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:11

Boekingsformulier
Ondergetekende
Naam: m/v

--------------------------------------------------------------------------------
Adres:
--------------------------------------------------------------------------------
Postcode: plaats:
Telefoon: geboortedatum: gewicht: aantal jaren rijervaring:

Let op: voor deelnemers aan onze activiteiten geldt een maximumgewicht van 100 kg.

Boekt bij deze een arrangement (all in):

trainingsweekend beginners
trainingsweekend licht gevorderden
trainingsweekend ruiterbewijs
ruiterbewijsweekend (pasfoto meesturen met de boeking!!)
weekendtocht
ponykamp
jongerentrektocht
studentenweekend
personeels-/groepsuitje

Voor de periode van:

Aantal personen waarvoor wordt geboekt:
Bijzonderheden (bijv. vegetarisch):
Waar heeft u onze advertentie gelezen?

Na ontvangst van dit formulier sturen wij u een bevestiging en een faktuur. De aanbetaling van 50% van het faktuurbedrag dient binnen twee weken daarna op onze rekening bijgeschreven te zijn.

Annulering
Bij annulering in de periode tot twee weken voor de begindatum van de boeking is 50% van de prijs verschuldigd. Bij annulering in de periode van twee weken voor tot aan de begindatum van de boeking is 90% van de prijs verschuldigd. Bij annulering op de begindatum of daarna is 100% van de prijs verschuldigd.

Het dragen van een cap
Voor alle deelnemers aan onze activiteiten is het dragen van een cap verplicht. U kunt bij ons een veiligheidscap huren.

Deelname aan de activiteiten is voor eigen risico.

Na het bovenstaande gelezen te hebben, teken ik,

Datum

Handtekening

Stuur of fax dit formulier naar: Stal 't Reelaer, Heinoseweg 10, 8102 RN Raalte,
fax: 0572 363409

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:12

ow hmmz.. mssn kunnen jullie hem beter gewoon van de site halen want hier wordt hij wat onduidelijk...

overigens heb ik van waterkippie nu ook bevestiging gekregen dus we zijn nu met zijn 4'en.. Nu alleen rooslover nog afwachten!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:22

Dyonne gaat dan dus niet? Hm, ben blond denk ik ? ANgelique-vaandrig, SuperSmurf, Pauline, Waterkippie? En rooslover dan? Komop dames, duidelijkheid! Supersmurf doet hard haar best graag een beetje waardering Lachen

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 02:12

Ikkee ga meeee Haha! duidelijk genoeg Knipoog heb er nu al zin in!!! wordt echt eens tijd dat ik dat ding ga halen!!!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:50

ja ik heb nu idd van 4 mensen duidelijkheid.. alleen van rooslover dus niet, dus laatste oproep aan rooslover!!!

Rooslover: ik zou nu graag duidelijk willen weten of je mee gaat ja of nee.
Laatst bijgewerkt door SuperSmurf op 30-05-03 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:53

sjonge zeg. wat loop ik te klooien met dat ding.. stond er net heel groot, toen wilde ik het veranderen en er veranderde steeds niets... en nu ineens weer wel..

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:07

Ik had nog niet definitief afgezegd, maar kan het gewoon zo lang van tevoren niet plannen, helaas. Daarbij komt dat heel misschien dat weekend mijn kennis weg is, en dan moet ik thuis zijn.
Ik vind het heel jammer, en wil jullie veel plezier en succes wensen. Ik hoop het ooit dichter bij huis te kunnen doen. Hier kwamen voor mij namelijk ook nog heel wat treinkosten bij.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:22

ow op die fiets.. oke nou ja mssn dat je mazzel hebt en nog kan reserveren als je het weet..

hebben de mensen die wel mee gaan jun boekingsformulier al opgestuurd?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 17:38

Goh, wat jammer Dyonne, aaah ga nou mee *zeur* Niet zo snel opgeven he?
Ik heb het al uitgebrint (knap he) en ga ht zo opsturen.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:12

Misschien is er nog wel een plaatsje zodra ik de datums weet. En zodra ik zeker weet of ik het financieel red, dan meld ik me zeker nog aan!!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:08

mijn formulieer gat morgen weg! wilde dat vandaag doen amar had hem op de tafel laten liggen toen ik weg ging maar morgen gaat ie dan echt

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:53

Ik vraag het morgenochtend zodra ik wakker ben, november toch?
Als het mag dan vul ik het gelijk in, en zet ik het hiero wel neer

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:44

Ik zou wel mee willen maar kan het niet met eigen paard?

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:46

Volgens mij kan het ook met eigen paard, anders zal je even moeten bellen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:14

Ja hoor, maar of er dan plek is is idd aan hun. 1/2 november, is leuk als je met een stinker komt. Al ik vervoer had zou ik joris ook meenemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:57

yessss! heb er helemaal zin in!

enne... het is trouwens [naam]-Vaandrig Haha! geeft niet hoor!

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:38

Mn vader wist het nog niet zeker, of ik nou mag..
Ik wil het liefst met mn eigen pony maar ik weet niet of het kan met het veulen dat er dan misschien nog bij loopt.. Binnen het uur weten jullie het hopelijk?!