2 1/2, leuk aantal.... hoe zit het eigenlijk met nathalieeee_? Die zou eerst ook komen? En Nickyu zou misschien toch ook komen had ze in het andere topic gezegd?
Trein naar Rotterdam Centraal Overstappen op de train naar Rotterdam Lombardijen Tram 23 richting de Beverwaard -> Je stapt uit bij de Oude Watering, daar is ook een soort winkelpleintje. De route vanaf daar zal ik ff tekenen
voorschieten is prima Het adres komt jouw kant op!
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 06-12-09 17:33
Hij is er! Komt goed!
nickyu
Geplaatst: 06-12-09 18:28
heb pb en tijd
slagroom gebak is altijd welkom chocolaadjes ook
kan mocht je iets anders willen doen absoluut niet tegen peper teveel zout of andere poeder kruiden (gemalen poeder) vers is nooit een probleem beetje kruid is niet erg als het maar geen peper is dan word ik echt zo ziek als een hond .. leuk ..nieren die niet doen wat je wilt
manlief gek genoeg gevonden me te brengen gelukkig openbaar vervoer had geen doen geweest
Ik ga het helaas niet halen. Ik heb een aantal zeer leuke leraren die plotseling allerlei dingen gaan opgeven vlak voor de kerst - ik heb nog 3 SE's (schoolexamens) en ik moet nog 2 betogen, 3 boekverslagen en nog wat kleinere dingen inleveren... dus ik moet m'n hele weekend blokken.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 10-12-09 18:18
Jammer Fiffill. Ik ga het nog steeds wel halen, zij het met moeite Maar het komt nog steeds goed!
nickyu
Geplaatst: 12-12-09 00:15
hier onder voorbehoud vandaag paar weken eerder dan gepland 2 kiezenlaten trekken waarvan de 1e niet echt uhuhuh makelijk ging morgen word er een container geplaatst die "even"paard waardig verbouwd moet worden voor volgende koude week.. dat is helaas voor de paarden een grote mits mijn kaak morgen beetje lief doet voor me