Wie moet er van Zwolle naar Utrecht? (héél miss kan ik heen gebracht worden, mijn pappie en mammie moeten nog naar m'n broer in Utrecht, want die is net verhuist en moet daar nog een kast hebben )
Ik zit in de stoptrein van Zwolle naar Utrecht! Alleen stap dan wel pas in Putten in heh .
JENNx
Geplaatst: 14-10-09 15:40
Volgens mij ik ook ......
Ik ga dan wel pas in Coevorden op de trein hoor Marijke!
Want, anders moet ik eerst naar Emmen fietsen, dus moet ik ruim een uur voor treinvertrek weg. Dan een half uur later is de trein in Coevorden, dat is een half uurtje fietsen voor mij. Dus dat scheelf me echt gewoon een dik uur.
En wat monnie.
LiVetime
Geplaatst: 14-10-09 15:56
mismijk schreef:
Wie moet er van Zwolle naar Utrecht? (héél miss kan ik heen gebracht worden, mijn pappie en mammie moeten nog naar m'n broer in Utrecht, want die is net verhuist en moet daar nog een kast hebben )
Alleen.. is er een mogelijkheid dat het een uurtje eerder kan?.. want ik moet eigenlijk uiterlijk 4 uur weer in Emmeloord zijn (anders kan ik weer m'n rijbewijs niet afhalen) en het is zeker 2 uur reizen..)
Ik moet om 14:20 met de trein van centraal af.. (en dan nog hopen dat ik niet de aansluiting op de bus mis want dan ben ik nog te laat bij het gemeentehuis..)
Nozidia
Geplaatst: 14-10-09 17:13
Oke! Maar niet iedereen gaat toch al zo vroeg naar huis?
Maar even voor Anne: ik moet dus voor die tijd nog wel mijn spullen ophalen bij jou huis. want ik kan niet de hele tijd zeulen met en een koffertje en een laptoptas en een cameratas.
JENNx
Geplaatst: 14-10-09 17:18
Mijn heenreis:
Mijn terugreis als ik moet werken:
En anders moet ik even kijken hoe laat ik weer terug wil, hoe laat ik dan terug ben en of ik dan ook met marijke kan reizen natuurlijk. Als ik dan om 17.07 op Coev. CS sta, kan ik zo met m'n vader mee naar huis rijden.
LiVetime
Geplaatst: 14-10-09 17:20
Ik vind 11:00 eigenlijk vroeg zat Ben al niet zo'n ochtendmens
SpecialPearl
Geplaatst: 14-10-09 17:21
Ik heb de stoptrein, dus niet dezelfde. Zal Mijk natuurlijk ook de intercity hebben.
Ik kan ook om 8.52 naar Utrecht, maar dan heb ik wel de stoptrein te pakken. En dat lijkt me -sorry- ontzettend irritant. Én stoptrein naar Zwolle, Én stoptrein naar Utrecht.