Ik heb even met moeders om tafel gezeten gister. En ze vond het toch wel heel belangrijk dat ik Sinterkerst kon vieren met de dames Dus ik ben er bij de 12de
Liedje, ik had voorgesteld om 1 serieus leuk cadeau te kopen en 1 cadeau wat minder serieus is, maar wel leuk. En dat is dan voor ieders interpretatie. Maar twee leuke cadeaus is ook prima hoor, smaken verschillen toch, dus er blijft altijd een strijd om bepaalde cadeaus. En ik ga nog even denken over de dobbelspel-regels, dat we ze zó bedenken dat je altijd met twee cadeaus overblijft, alleen is het dan de vraag, met wélke twee.
Het is, lijkt mij, wel handig om te weten of we er weer een compleet etentje aan vast plakken, of dat we gewoon thuis eten en tijdens Sinterkerst snacken
Das idd wel handig om te weten. Op zich vond ik het hoe we het gedaan hadden bij Sue vorig jaar wel erg geslaagd ook. Dus dat iedereen wat te eten mee nam.
Maar we kunnen toch ook evt. thuis eten en dan wat eigen gemaakt snacks / drank meenemen? Ik ben héél goed in gevulde eieren enz!
Iorrr
Geplaatst: 05-10-09 11:01
Ja lijkt mij ook het handigst Mause... Ben er natuurlijk nooit bij geweest, maar wat ik begreep zijn er ongeveer 15 uit het topic en dan ook nog wat aanhang... dat is niet makkelijk om een maaltijd voor klaar te maken. Wat mij betreft eten we thuis en snacken we tijden het sinterkerst!
Laatst bijgewerkt door Iorrr op 05-10-09 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Krijtje
Geplaatst: 05-10-09 11:01
MissJ schreef:
Nu even to the point
2 kado's van 10 euro per stuk? Fietsen mee? Met hoeveel personen zijn we nu? Centraal inkopen of neemt iedereen wat mee?