Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peelie schreef:Hier even een lijstje van de mensen die komten wie wat mee neemt.
Peelie--> speklapjes, carbonaatjes, stokbrook, picknicktafel, 4 stoelen, bbq uiteraard, goed humeur
Ilsje87--> 1 -- Niet vegatarisch. Neemt mee: euh.. plastic bordjes, bestek, sauzen en braadworsten!
TGS---> bolletjes voor hamburgers, satesaus zelfgemaakt, sapjes. (i.o.m. patries kunnen we wel wat stoelen meenemen van mijn huis)
Jolandaa (misschien)
Patjelisa
P_Tries--> Me, Myself And I!En als lifter gaat Mariska*TGS* mee..
Neemt mee: Hamburgers + 4 flessen fanta en plastic bekers!
Freya --> misschien 2 personen , neemt mee : Knoflookkruidenboter, kipsate + saus, eigen gemaakte gekruide gehaktballetjes. En is niet vegitarisch en een 6 pack van 1,5 ltr. flessen cola.
Peelie schreef:Peelie schreef:Hier even een lijstje van de mensen die komten wie wat mee neemt.
Peelie--> speklapjes, carbonaatjes, stokbrook, picknicktafel, 4 stoelen, bbq uiteraard, goed humeur
Ilsje87--> 1 -- Niet vegatarisch. Neemt mee: euh.. plastic bordjes, bestek, sauzen en braadworsten!
TGS---> bolletjes voor hamburgers, satesaus zelfgemaakt, sapjes. (i.o.m. patries kunnen we wel wat stoelen meenemen van mijn huis)
Jolandaa (misschien)
Patjelisa
P_Tries--> Me, Myself And I!Neemt mee: Hamburgers + 4 flessen fanta en plastic bekers!
Freya --> misschien 2 personen , neemt mee : Knoflookkruidenboter, kipsate + saus, eigen gemaakte gekruide gehaktballetjes. En is niet vegitarisch en een 6 pack van 1,5 ltr. flessen cola.
frenka komt dus jammer genoeg niet mee....
dus die hebben al op ons gerekend qua eten. Sorry nogmaals ik had er echt super veel zin in. Vooral omdat ik nu al bijna zonder krukken kan lopen herstel gaat super snel gelukkig.
Ook hier een soort van belangrijk iets tussen gekomen, maar ik doe mijn uiterste best om het alsnog te verplaatsen!
Waarom kiezen mensen altijd dinge uit op de verkeeeeerde momenten!
en wie wat mee neemt.
Neemt mee: Hamburgers + 4 flessen fanta en plastic bekers!
).
Ik heb tegen haar gezecht dat als ze mee wil dat ze wat vegetaries mee moet nemen en dat i neen apparte bbq voor haar kan regelen