Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Peelie schreef:Hier even een lijstje van de mensen die komten wie wat mee neemt.
Peelie--> speklapjes, carbonaatjes, stokbrook, picknicktafel, 4 stoelen, bbq uiteraard, goed humeur
Ilsje87--> 1 -- Niet vegatarisch. Neemt mee: euh.. plastic bordjes, bestek, sauzen en braadworsten!
TGS---> bolletjes voor hamburgers, satesaus zelfgemaakt, sapjes. (i.o.m. patries kunnen we wel wat stoelen meenemen van mijn huis)
Jolandaa (misschien)
Patjelisa
P_Tries--> Me, Myself And I!En als lifter gaat Mariska*TGS* mee..
Neemt mee: Hamburgers + 4 flessen fanta en plastic bekers!
Freya --> misschien 2 personen , neemt mee : Knoflookkruidenboter, kipsate + saus, eigen gemaakte gekruide gehaktballetjes. En is niet vegitarisch en een 6 pack van 1,5 ltr. flessen cola.
Peelie schreef:Peelie schreef:Hier even een lijstje van de mensen die komten wie wat mee neemt.
Peelie--> speklapjes, carbonaatjes, stokbrook, picknicktafel, 4 stoelen, bbq uiteraard, goed humeur
Ilsje87--> 1 -- Niet vegatarisch. Neemt mee: euh.. plastic bordjes, bestek, sauzen en braadworsten!
TGS---> bolletjes voor hamburgers, satesaus zelfgemaakt, sapjes. (i.o.m. patries kunnen we wel wat stoelen meenemen van mijn huis)
Jolandaa (misschien)
Patjelisa
P_Tries--> Me, Myself And I!Neemt mee: Hamburgers + 4 flessen fanta en plastic bekers!
Freya --> misschien 2 personen , neemt mee : Knoflookkruidenboter, kipsate + saus, eigen gemaakte gekruide gehaktballetjes. En is niet vegitarisch en een 6 pack van 1,5 ltr. flessen cola.
frenka komt dus jammer genoeg niet mee....