Nog wel effe een vraagje over de benzinekosten in het budget. Hoeveel wordt daarvan doorberekend per persoon? Zit namelijk even niet zo heel breed, en ik kan in principe helemaal gratis tot aan Den Helder met de trein. Wil er niet moeilijk over doen hoor, wil het best betalen als het nodig is, maar vroeg het me even af.
Laatst bijgewerkt door Saar op 13-10-09 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb aan mijn baas gevraagd of ik de maandag vrij mag, en dat mocht Dus ik kan lekker zondagavond ook blijven Zijn er nog meer die er dan nog zijn? Of moet ik dan alleen afsluiten?
Ik weet eigenlijk niet welke dagen Jacq geboekt heeft? Volgens mij gewoon zat-zondag..?
Ik weet nog niet of ik vrij kan nemen overigens..
_Tien_
Geplaatst: 17-10-09 18:30
Chubby schreef:
We zijn voornemens een 6-persoons luxe appartement (evt. 7e persoon op een luchtbed) te huren van vrijdag 15.00h tot maandag 10.00h.
Kijk Linnie! We moeten dan wel vroeg op, maar het is op zich wel gezellig toch? Kunnen we nog samen ontbijten en nog even op het eiland hangen en 's middags een boot terug ofzo?
ik ga zelf zondag al terug. Kan m'n lief niet zo lang missen hoor
Wellicht is het verstandig als we de reis en reiskosten dan bij ieder zelf laten. Wil je carpoolen is dat prima, maar dan wel zelf regelen (ook de kosten onderling afstemmen dan).
Ik ga op zaterdagmorgen heen en op zondag einde middag retour. Ik rij vanaf Roosendaal via Rotterdam, Den Haag, Haarlem, Alkmaar zo naar boven. Wie mee wilt rijden op die route is welkom
Chubby
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-09 11:09
Overigens: we konden de kosten laag houden door er voor te kiezen zelf de eindschoonmaak te doen. Ik neem aan dat we het in het weekend gewoon onderling netjes houden. Willen die mensen die op maandag ook blijven, dan even met een doekje en stofzuiger door het huisje zwiepen?