Maar ik geef Enrique (yayo heet hij eigenlijk he?) een heel goede kans!
Het is dit jaar zowiezo een heel sterk deelnemers veld. Ik geloof dat Lisenka en ik de enige niet profs zijn in sectie 12.....
Ik heb ook geen enkele verwachting dit jaar.. Jerezana's rug moet nog veel meer bijtrekken. Ik hoop wel dat ze laat zien wat ze kan met lopen, want dat kan ze, maar vrees dat ze door spanning zichzelf strak gaat houden.
Engreida, wordt al minder moe, ze begint gelukkig weer lekker te springen en bokken in de wei, maar voor de keuring is ze nog niet pittig genoeg. Ook is ze net een tikje haar rondingen kwijt geraakt door het (op)voeden van het veulen.
Cantaor staat er wel goed bij, maar die sectie is zo zwaar...
Hahaha, ik ook niet schijnt, iedereen ziet t altijd meteen dat ik t ben
Annash
Blogger
Geplaatst: 17-09-09 20:24
Komt vast helemaal goed. Mijn camera gaat wel mee, maar moet even het licht daar zien e.d. Bah, wordt wel 2 dagen vroeg op en laat naar bed denk ik... naar huis rijden is goedkoper dan overnachten, maar kost zoveel tijd!
Ik zit ehm totaal niet in dit soort merk paarden thuis, maar ga met de hengst van mn werk mee , heb dr best zin in, omdat dit natuurlijk heel anders is dan andere keuringen (friezen).
amanda89
Geplaatst: 21-09-09 15:51
Ik ben er ook bij. 3 dagen ben ik er te vinden met natuurlijk Nino!
Ik heb er ook super veel zin in! Het leek even allemaal in het water te vallen nadat ik 4 weken geleden op de PRE-keuring in België een trap heb gekregen van een merrie. Ik ben toen met de ambulance (met sirene zelfs ) afgevoerd naar het ziekenhuis. Na de rontgenfotosessie kreeg ik te horen dat mijn ruggegraat en nek in orde waren maar dat mijn schouderblad gescheurd was. Gelukkig mocht ik dezelfde dag nog naar huis met een mitella en een lading pijnstillers. Maar goed inmiddels heb ik een paar paarden minder voor te brengen. 12 in de plaats van 14 waarvan er 8 op zaterdag en 4 op zondag! Jullie zullen me tussen de rubrieken door waarschijnlijk nog wel met een mitella zien lopen. haha
Femke, ik ben ook heel benieuwd naar jullie foto's! We hebben namelijk helaas een paar jaar "minder goede" fotografen gehad...
Oh ja, en Don Enamorado is gaaf! Ik heb hem 3/4 jaar getraind voordat hij verkocht werd aan zijn huidige eigenaresse. hier nog een fotootje
Laatst bijgewerkt door Elskevree op 21-09-09 17:04, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik ben er ook op zondag. Mag helaas mijn cruzadootje niet meenemen (was wel benieuwd wat men ervan vond ), maar dat mag de pret niet drukken. Zal een lekkere kwijldag worden met al die mooie PRE's!